Vi over 38 ❤️

OIIIIIII!!! GURI, SÅ SPENNENDE!!! Det må da være flere der inne?! Oppdater så fort du har noe! :)

Sitter klar for å prøve å ringe de nå. Hvis ikke jeg får tak i de må jeg ringe fastlegen.

I natt trodde vi at vi måtte ringe etter ambulanse, jeg ble så dårlig. Vond i magen, kvalm hver gang jeg bevegde meg, kastet opp masse og kaldsvettet. Tror kroppen jobber hardt med å bli kvitt noe.

Sitter klar for å prøve å ringe de nå. Hvis ikke jeg får tak i de må jeg ringe fastlegen.

I natt trodde vi at vi måtte ringe etter ambulanse, jeg ble så dårlig. Vond i magen, kvalm hver gang jeg bevegde meg, kastet opp masse og kaldsvettet. Tror kroppen jobber hardt med å bli kvitt noe.

Uff da :( Nei, vi får håpe det ikke er tilfelle. Ja, ring, ring, ring!! :)

Så leit :( Dårlige tester som viser falske streker.
Dette høres kanskje rart ut, men på en måte ble jeg litt letta. Jeg vil jo så gjerne få litt mere svar om hvorfor jeg mister før jeg eventuelt blir gravid igjen. Men samtidig så er jo alt man vil å bli gravid :oops:

Uff, det høres ikke godt ut ❤ Ha lav terskel for å kontakte legevakt hvis du fortsetter å være dårlig og har magesmerter. De burde kunne sende deg til en liten sjekk for å se at alt ser normalt ut ❤

Endelig fikk jeg snakket med sykepleier. Ble jeg noe klokere? NEI! Fader altså, jeg måtte bare vente å se. Ikke det svaret jeg ville ha. Jeg må ta ny blodprøve på lille juleaften. Siden jeg reiser bort i julen får jeg da ikke svar før i romjulen. Skulle så gjerne vist nå.
Sykepleieren var ikke så veldig bekymret sa hun, hva nå en det betyr:scratch:scratch

Endelig fikk jeg snakket med sykepleier. Ble jeg noe klokere? NEI! Fader altså, jeg måtte bare vente å se. Ikke det svaret jeg ville ha. Jeg må ta ny blodprøve på lille juleaften. Siden jeg reiser bort i julen får jeg da ikke svar før i romjulen. Skulle så gjerne vist nå.
Sykepleieren var ikke så veldig bekymret sa hun, hva nå en det betyr:scratch:scratch
Nei men hva i alle dager :eek: Dette er for dårlig spør du meg.
Jeg ville ha (med tanke på nattens hendelser) ringt legevakta og kommet meg inn på en sjekk der. Lyg på deg litt smerte så kommer du nok inn skal du se.

Så håpløst! Hvordan er formen din nå da? Blør du fortsatt? Enig i å kontakte legevakt hvis du ikke føler deg bra eller har en dårlig magefølelse. Får du ikke svar på blodprøven fra Rikshospitalet samme dag?

Masse lykke til i morgon, kjære Lura. Håpar du får gode svar der. Positivt med kvalmen iallfall, sjølv om den er aldeles jævlig. Kryssar alt!!! ❤️❤️
Tusen takk kjære deg! ❤️ Det var (som ventet) ikke mulig å se hjerteslag i dag, men ellers så alt normalt ut.:) Livmor var fin og det lille fosteret så ut som det skulle med tanke på hvor langt jeg er på vei. Fikk fremskyndet neste UL til nyttårsaften siden legen hadde ledig tid, så da krysses det for at vi får se noen fine hjerteslag! ❤️

Så håpløst! Hvordan er formen din nå da? Blør du fortsatt? Enig i å kontakte legevakt hvis du ikke føler deg bra eller har en dårlig magefølelse. Får du ikke svar på blodprøven fra Rikshospitalet samme dag?

Jeg drar bort, så da tar jeg blodprøve på et lokalt legekontor. Men jeg bestilte meg time hos en privat gynekolog i morgen, orker ikke å gå i uvitenhet hele julen.

Jeg blør ikke nå, bare brun utflod. Formen er dårlig, sykt kvalm. :grumpy::grumpy: ligger jeg i sengen og prøver og slappe av. Utrolig kjedelig at alt dette skulle skje opp mot jul. Det blir mange gavekort til julegaver i år.

Tusen takk kjære deg! ❤️ Det var (som ventet) ikke mulig å se hjerteslag i dag, men ellers så alt normalt ut.:) Livmor var fin og det lille fosteret så ut som det skulle med tanke på hvor langt jeg er på vei. Fikk fremskyndet neste UL til nyttårsaften siden legen hadde ledig tid, så da krysses det for at vi får se noen fine hjerteslag! ❤️

Gjett om det skal krysses :Heartred Godt og høre at alt så bra ut. Et steg av gangen ❤

Hvor langt er du på vei igjen? Det er jo kjempe fine nyheter og ta med seg inn i julen:Heartred:Heartred Tenker det var deilig å se. Utrolig kjedelig at det ikke går an å ha et helt normalt svangerskap når vi har vært igjennom så mye fra før.

Jeg drar bort, så da tar jeg blodprøve på et lokalt legekontor. Men jeg bestilte meg time hos en privat gynekolog i morgen, orker ikke å gå i uvitenhet hele julen.

Jeg blør ikke nå, bare brun utflod. Formen er dårlig, sykt kvalm. :grumpy::grumpy: ligger jeg i sengen og prøver og slappe av. Utrolig kjedelig at alt dette skulle skje opp mot jul. Det blir mange gavekort til julegaver i år.

Godt du drar og enda bedre at du kommer deg til gynekolog. Jeg krysser fingrene og håper at du er dårlig fordi det er en minibaby inni deg :HeartredGavekort til jul er topp :joyful:

Nei men hva i alle dager :eek: Dette er for dårlig spør du meg.
Jeg ville ha (med tanke på nattens hendelser) ringt legevakta og kommet meg inn på en sjekk der. Lyg på deg litt smerte så kommer du nok inn skal du se.

Jeg kjente jeg ble helt svett og lattermild når jeg leste meldingen din i sted. Jeg tror ikke jeg hadde klart å lyge på meg det, hadde blitt sykt stresset:laughing001 Jeg bestilte meg heller time his en privat gynekolog i morgen, blir greit å vite om de kan se noe eller ikke. Jeg tenker at det hadde vært godt å slippe å bruke støttemedisin gjennom julen, hvis det ikke er noe der siden jeg også blir dårlig av den.

Ok, da skjønner jeg. Det høres ut som en god idé med time hos gynekolog. Jeg er glad jeg tok den timen i dag, og du er jo kommet ca like langt som meg i morgen.
Det er typisk at sånt skjer midt oppi julen. Ta vare på deg selv, gavekort er topp det! ;)

Hvor langt er du på vei igjen? Det er jo kjempe fine nyheter og ta med seg inn i julen:Heartred:Heartred Tenker det var deilig å se. Utrolig kjedelig at det ikke går an å ha et helt normalt svangerskap når vi har vært igjennom så mye fra før.
Jeg er 5+5 i dag. Vet ikke om jeg klarer å tro på dette før jeg sitter der med en levende baby, men tar de oppturene jeg får! Det var deilig å høre han si at dette ser bra ut, og fint å se den lille kula der inne! ❤️ Helt enig, vi trenger ikke disse ekstra bekymringene!

Back
Topp