Vi over 38 ❤️

En tråd i 'Assistert befruktning' startet av Smuta, 20 Feb 2021.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
Tags: Add Tags
  1. Forsiktig desemberoptimist Glad i forumet ♡Julekulene 2021♡

Wow!! Min første innskytelse; slå av teams, si til sjefen at noe kom opp, gå ut for å feire :):):)

• Hjertelig Hjertelig x 1
  2. Litjmora Elsker forumet Himmelbarn Assistert-jentene

Blir feiring i morgen på bursdagen min :)

• Vinner Vinner x 4
  3. Tenkeboblen Forelsket i forumet Tilgangsansvarlig ❤️Mailykke 2022❤️ Assistert-jentene

For en bursdagsgave da!

• Liker Liker x 1
  4. Smuta Elsker forumet Maiblomstene 2016 Assistert-jentene Juliknøttene 2022

Aldeles fantastisk, kjære Litjmora!!! ❤️❤️❤️ Dette SKAL gå vegen!!!!

:talk017

5. Smuta Elsker forumet Maiblomstene 2016 Assistert-jentene Juliknøttene 2022

For ein jubeldag hos «Vi over 38»!!!! Her kan eg melda om at embryoet er på plass!!!!!!!!!! ❤️❤️❤️

Var så utruleg nervøs og innsettet blei litt utsatt fordi pasienten foran meg i køen ikkje hadde full nok blære. :p Idet eg såg legen min berre brast eg ut i gråt! Prøvde å sei at det var «Happy Tears»! :D

Det kjennest heilt uverkeleg, men for ein enorm lettelse å faktisk få ein reell sjanse igjen (over eit år sidan forrige innsett) - og den beste sjansen me har hatt så langt i prøvinga på nr. 2…!!

HURRA!!!!

:happy093:happy093:happy093

• Optimistisk Optimistisk x 7
    • Vinner Vinner x 1
  6. Saltvann Elsker forumet

Sååååå glad på dine vegne :):):)

7. Saltvann Elsker forumet

Fantastisk :) :) :talk017

8. Smuta Elsker forumet Maiblomstene 2016 Assistert-jentene Juliknøttene 2022

Kjennest høgtideleg å flytta meg sjølv til «rugar»!!! :hilarious:❤️

• Morsom Morsom x 2
  9. Forsiktig desemberoptimist Glad i forumet ♡Julekulene 2021♡

Du skulle sagt fra så hadde resten stilt med trommer og laget trommevirvel for deg. Du har vært så utrolig tålmodig, jeg beundrer virkelig det. Nyt dagen i dag :Heartred det er så fortjent!

En stor dag i geriatrisk gruppe! Kun hjemmeseiere
    :wav

• Morsom Morsom x 1
  10. Lura Flørter med forumet

Vel fortjent - endelig!! ❤️ Ta godt vare på deg selv nå og nyt følelsen! :joyful: Hvor lenge blir du i St.P?

For en uke det har vært her inne, hurra for @NyPrøver2020 og @Litjmora også! :):)

• Enig Enig x 1
  11. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

Hurra for ruging:wav
    :Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred

12. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

Det er jo fantastisk :love7

13. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

Det var godt å høre:Heartbigred

14. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

Spm til nedregulering...
    Jeg har en relativt stabil syklus på 24 til 28 dager med el på CD 10 til 14. Det hender seg jeg får en el fri syklus og disse blir da på ca 18 dager.
    Men her er spørsmålet, når nedreguleringen starter på CD 2, når fikk dere innsett?

15. Smuta Elsker forumet Maiblomstene 2016 Assistert-jentene Juliknøttene 2022

Takk, gode du! ❤️ Reiser heim i morgon om alt går som planlagt! :)

• Liker Liker x 2
  16. NyPrøver2020 Elsker forumet Novemberbarna 2021 ♡Julekulene 2021♡ Assistert-jentene

Jaaaaaa!!!!!!❤️

17. NyPrøver2020 Elsker forumet Novemberbarna 2021 ♡Julekulene 2021♡ Assistert-jentene

Jeg skåler for deg i dag med boblevann:pSpretter skikkelig boblevann for deg når jeg kan ❤️

• Morsom Morsom x 1
  18. Tanjaa Flørter med forumet JuniJubel2021

da var det hele over. av ti eggposer, var 9 tomme. Det ene egget ble befruktet, men delte seg ikke skikkelig. Vi har ikke råd til flere forsøk, så takk for meg (den korte tiden det varte) og lykke til videre til dere andre :Heartred

• Hjertelig Hjertelig x 15
  19. NyPrøver2020 Elsker forumet Novemberbarna 2021 ♡Julekulene 2021♡ Assistert-jentene

En vanskelig tid for dere❤️stor klem sendes over.

20. Saltvann Elsker forumet

Så leit. Føler med dere :Heartred

Del denne siden