Vi over 38 ❤️

Så raskt har jeg aldri før fått svar på blodprøven :woot:
Hcg på 900 i dag 20 dpo. Så med dobling blir det altså ca 1800 - 22 dpo.

Til sammenlikning hadde jeg hcg på 1700 - 22 dpo i 2018 med min sønn.

Jeg er så happy at jeg gråter og gråter. Sitter på et teams møte og har slått av kamera for jeg er helt utafor :hilarious:

Wow!! Min første innskytelse; slå av teams, si til sjefen at noe kom opp, gå ut for å feire :):):)
 
Så raskt har jeg aldri før fått svar på blodprøven :woot:
Hcg på 900 i dag 20 dpo. Så med dobling blir det altså ca 1800 - 22 dpo.

Til sammenlikning hadde jeg hcg på 1700 - 22 dpo i 2018 med min sønn.

Jeg er så happy at jeg gråter og gråter. Sitter på et teams møte og har slått av kamera for jeg er helt utafor :hilarious:
Aldeles fantastisk, kjære Litjmora!!! ❤️❤️❤️ Dette SKAL gå vegen!!!!

:talk017
 
For ein jubeldag hos «Vi over 38»!!!! Her kan eg melda om at embryoet er på plass!!!!!!!!!! ❤️❤️❤️

Var så utruleg nervøs og innsettet blei litt utsatt fordi pasienten foran meg i køen ikkje hadde full nok blære. :p Idet eg såg legen min berre brast eg ut i gråt! Prøvde å sei at det var «Happy Tears»! :D

Det kjennest heilt uverkeleg, men for ein enorm lettelse å faktisk få ein reell sjanse igjen (over eit år sidan forrige innsett) - og den beste sjansen me har hatt så langt i prøvinga på nr. 2…!!

HURRA!!!!

:happy093:happy093:happy093
 
Så raskt har jeg aldri før fått svar på blodprøven :woot:
Hcg på 900 i dag 20 dpo. Så med dobling blir det altså ca 1800 - 22 dpo.

Til sammenlikning hadde jeg hcg på 1700 - 22 dpo i 2018 med min sønn.

Jeg er så happy at jeg gråter og gråter. Sitter på et teams møte og har slått av kamera for jeg er helt utafor :hilarious:



Sååååå glad på dine vegne :):):)
 
For ein jubeldag hos «Vi over 38»!!!! Her kan eg melda om at embryoet er på plass!!!!!!!!!! ❤️❤️❤️

Var så utruleg nervøs og innsettet blei litt utsatt fordi pasienten foran meg i køen ikkje hadde full nok blære. :p Idet eg såg legen min berre brast eg ut i gråt! Prøvde å sei at det var «Happy Tears»! :D

Det kjennest heilt uverkeleg, men for ein enorm lettelse å faktisk få ein reell sjanse igjen (over eit år sidan forrige innsett) - og den beste sjansen me har hatt så langt i prøvinga på nr. 2…!!

HURRA!!!!

:happy093:happy093:happy093


Fantastisk :) :) :talk017
 
Kjennest høgtideleg å flytta meg sjølv til «rugar»!!! :hilarious:❤️
 
Så raskt har jeg aldri før fått svar på blodprøven :woot:
Hcg på 900 i dag 20 dpo. Så med dobling blir det altså ca 1800 - 22 dpo.

Til sammenlikning hadde jeg hcg på 1700 - 22 dpo i 2018 med min sønn.

Jeg er så happy at jeg gråter og gråter. Sitter på et teams møte og har slått av kamera for jeg er helt utafor :hilarious:
Det er jo fantastisk :love7
 
Min kontroll i dag: den var mye bedre, og jeg får gå en uke til❤️blodprøvene var bedre og snuppa har vokst i magen!!!!! Maks 3 uker til, og håper ikke en dag før 3 uker. Takk for gode ord her inne fra alle dere❤️ Nå skal jeg få min ukentlige dose med medisiner før jeg kan reise.
Det var godt å høre:Heartbigred
 
Spm til nedregulering...
Jeg har en relativt stabil syklus på 24 til 28 dager med el på CD 10 til 14. Det hender seg jeg får en el fri syklus og disse blir da på ca 18 dager.
Men her er spørsmålet, når nedreguleringen starter på CD 2, når fikk dere innsett?
 
Så raskt har jeg aldri før fått svar på blodprøven :woot:
Hcg på 900 i dag 20 dpo. Så med dobling blir det altså ca 1800 - 22 dpo.

Til sammenlikning hadde jeg hcg på 1700 - 22 dpo i 2018 med min sønn.

Jeg er så happy at jeg gråter og gråter. Sitter på et teams møte og har slått av kamera for jeg er helt utafor :hilarious:
Jaaaaaa!!!!!!❤️
 
da var det hele over. av ti eggposer, var 9 tomme. Det ene egget ble befruktet, men delte seg ikke skikkelig. Vi har ikke råd til flere forsøk, så takk for meg (den korte tiden det varte) og lykke til videre til dere andre :Heartred
 
da var det hele over. av ti eggposer, var 9 tomme. Det ene egget ble befruktet, men delte seg ikke skikkelig. Vi har ikke råd til flere forsøk, så takk for meg (den korte tiden det varte) og lykke til videre til dere andre :Heartred
En vanskelig tid for dere❤️stor klem sendes over.
 
Back
Topp