Vi over 38 ❤️

Planene begynner å konkretisere seg. :nailbiting: Det ser ut til at
- uke 43 blir pretester (klinikken krever grundig fysisk sjekk, bl.a. mammografi. De sjekker forskjellige tilstander som kan forverres ved hormonbehandling. Tror Smuta gjorde noe lignende tidligere.) Uke 41 går ikke pga mensen. Uke 42 går ikke pga travelt på samboers jobb.
- uke 45 reiser partner for å gi sitt bidrag :p
- uke 46 EC - altså egguttak

Spennende.

Pre-tests, kan du gjøre alt in house hos Isida sine egne leger? Det er jo slett ikke alle klinikkene som har mammografi ville jeg tro.

Også bruker dem frossen sæd? Må nesten det hvis mannen leverer på forhånd. Eller er det en slags "forsikring" mens de foretrekker fersk?
 
Spennende.

Pre-tests, kan du gjøre alt in house hos Isida sine egne leger? Det er jo slett ikke alle klinikkene som har mammografi ville jeg tro.

Også bruker dem frossen sæd? Må nesten det hvis mannen leverer på forhånd. Eller er det en slags "forsikring" mens de foretrekker fersk?
Ja, de gjør alle pretestene der. Jeg kan liste dem opp senere. :)

Vi har ikke mulighet til å reise sammen, så det må bli frossen.
 
Hvordan går det med testingen? ❤️
Fant en til test når jeg rydda å vaska badet i går
Tatt i morrest 19 dpo :love7

Snapchat-1322897352.jpg








I morgen blir det digital test og blodprøve :smiley-bounce016


Hvordan går det med dere Nyprøver? Vokser lille skatt seg stor og sterk? Hvor mange uker er du kommet til nå? 32?
 
Last edited:
Fant en til test når jeg rydda å vaska badet i går
Tatt i morrest 19 dpo :love7

Vis vedlegget 368270








I morgen blir det digital test og blodprøve :smiley-bounce016


Hvordan går det med dere Nyprøver? Vokser lille skatt seg stor og sterk? Hvor mange uker er du kommet til nå? 32?
Åååå, så deilig å se to streker❤️❤️Den må jo bare slå ut på 2-3 i morgen!
Er i uke 33, men fikk veldig dårlige nyheter sist kontroll (onsdag). Antistoff nivået mitt er for høyt, og for liten vekst på lille. Skal inn på riksen i morgen, er det ikke fremgang så blir det KS innen uken er over. Håper så at ting endrer seg , så kjenner neste døgn blir laaaang.
stor klem sendes over, og nyt den flotte testen❤️
 
Åååå, så deilig å se to streker❤️❤️Den må jo bare slå ut på 2-3 i morgen!
Er i uke 33, men fikk veldig dårlige nyheter sist kontroll (onsdag). Antistoff nivået mitt er for høyt, og for liten vekst på lille. Skal inn på riksen i morgen, er det ikke fremgang så blir det KS innen uken er over. Håper så at ting endrer seg , så kjenner neste døgn blir laaaang.
stor klem sendes over, og nyt den flotte testen❤️
Å kjære Nyprøver :Heartred
For en prøvelse du går igjennom nå. Sender over mange styrkeklemmer, gode tanker og ønske om at det ser bedre ut i morgen :Heartred
 
Åååå, så deilig å se to streker❤️❤️Den må jo bare slå ut på 2-3 i morgen!
Er i uke 33, men fikk veldig dårlige nyheter sist kontroll (onsdag). Antistoff nivået mitt er for høyt, og for liten vekst på lille. Skal inn på riksen i morgen, er det ikke fremgang så blir det KS innen uken er over. Håper så at ting endrer seg , så kjenner neste døgn blir laaaang.
stor klem sendes over, og nyt den flotte testen❤️


Kjære deg :Heartred Ja, skal si at livet ikke skal gå på skinner for enkelte. Håper og ber om at kontroll imorgen viser gode resultater. Om ikke, - ikke fortvil. Jeg vet litt om det å få en prematur baby, og om du lurer på noe, ikke nøl med og spørre. Enten her, eller på PM. Vil bare at du skal vite at jeg er her for deg. Babyen er i gode hender :Heartred

Du er en av de tøffeste jeg vet om! Holdt på å skrive kjenner, men jeg kjenner deg jo egentlig ikke. Dette går bra :Heartred
 
Last edited:
Åååå, så deilig å se to streker❤️❤️Den må jo bare slå ut på 2-3 i morgen!
Er i uke 33, men fikk veldig dårlige nyheter sist kontroll (onsdag). Antistoff nivået mitt er for høyt, og for liten vekst på lille. Skal inn på riksen i morgen, er det ikke fremgang så blir det KS innen uken er over. Håper så at ting endrer seg , så kjenner neste døgn blir laaaang.
stor klem sendes over, og nyt den flotte testen❤️
Å Nyprøver, nå må det være nok! Håper at alt ser bedre ut i morgen, men dette skal uansett gå bra! Lykke til og mange gode klemmer til deg! ❤️❤️
 
Hei fine folk! Eg kan melda om at eg er trygt framme i St. Petersburg…!!!! Endeleg! Veldig letta over å vera på plass med tanke på alle siste hinder på vegen, med covid-test, visum osv.

Juba!
:smiley-bounce015:smiley-bounce015:smiley-bounce015
Lykke til i morgen Smuta!!! ❤️❤️ Herregud så spennende dette blir!
 
Herregud for en tirsdag det blir i morgen! @Smuta skal ha innsett og @Litjmora skal teste. Krysser fingrene for dere :Heartred

Håper på gode nyheter og nye dager i magen @NyPrøver2020 :Heartred:Heartred:Heartred Både du og jenta di er noen tøffinger!
 
Kjære deg :Heartred Ja, skal si at livet ikke skal gå på skinner for enkelte. Håper og ber om at kontroll imorgen viser gode resultater. Om ikke, - ikke fortvil. Jeg vet litt om det å få en prematur baby, og om du lurer på noe, ikke nøl med og spørre. Enten her, eller på PM. Vil bare at du skal vite at jeg er her for deg. Babyen er i gode hender :Heartred

Du er en av de tøffeste jeg vet om! Holdt på å skrive kjenner, men jeg kjenner deg jo egentlig ikke. Dette går bra :Heartred
Tusen takk kjære deg, føler vi kjenner hverandre litt her inne❤️ Har kontroll 09.00 så kjenner jeg gruer meg. Håper ho viser vektøkning og blodprøvene litt bedre fra sist uke ❤️
 
Tusen takk kjære deg, føler vi kjenner hverandre litt her inne❤️ Har kontroll 09.00 så kjenner jeg gruer meg. Håper ho viser vektøkning og blodprøvene litt bedre fra sist uke ❤️


Hei:) Ja, er faktisk fullstendig enig i det at vi kjenner hverandre litt her inne. Ja, jeg skjønner at du gruer deg til det. Ja, det håper vi på :Heartred

Husk uansett at nå er hun "omtrent ferdig", så i forhold til prematuriteten kommer det til å gå veldig bra. Det er en gruppe på face du kan bli "medlem" i. " Prematur-lukket gruppe".

Se først hvordan det går imorgen. Jeg vil bare at du ikke skal føle og tro at alt raser om du får beskjed om at hun må ut denne uken :Heartred

Jeg skal tenke på deg kl 09.00 imorgen :Heartred
 
Fant en til test når jeg rydda å vaska badet i går
Tatt i morrest 19 dpo :love7

Vis vedlegget 368270








I morgen blir det digital test og blodprøve :smiley-bounce016


Hvordan går det med dere Nyprøver? Vokser lille skatt seg stor og sterk? Hvor mange uker er du kommet til nå? 32?
Fantastisk, Litjmora!!!! Heia, heia!!! ❤️❤️❤️ Masse lykke til med blodprøven i morgon!
 
Åååå, så deilig å se to streker❤️❤️Den må jo bare slå ut på 2-3 i morgen!
Er i uke 33, men fikk veldig dårlige nyheter sist kontroll (onsdag). Antistoff nivået mitt er for høyt, og for liten vekst på lille. Skal inn på riksen i morgen, er det ikke fremgang så blir det KS innen uken er over. Håper så at ting endrer seg , så kjenner neste døgn blir laaaang.
stor klem sendes over, og nyt den flotte testen❤️
Nei og nei, kjære deg, du og mannen har hatt meir enn nok tunge ting, for å sei det sånn. Kryssar alt for at den lille held seg der inne mykje lenger!! ❤️ Men godt at du blir følgt skikkeleg opp. Sender over styrkeklemmar i bøttevis
 
Tusen takk for alle heiarop, de er fantastiske!!! ❤️ I dag hadde eg ultralydkontroll på klinikken og slimhinna var 10,5 mm og såg perfekt ut ifølgje legen min, HURRA!!! :p

Tok også blodprøvar, urinprøve og vaginale prøvar som er rutine her. Og på ettermiddagen hadde eg møte med sjukepleiar for å gjennomgå behandlingsplan etter innsett. Den er mildt sagt detaljert og inneheld behandling for alle slags scenario…!! Det er jo også fordi at eg har fryseforsøk i styrt syklus, men likevel er dei altså så ekstremt grundige at det er vanskeleg å henga med i timen. :joyful: Eg har ikkje mindre enn 11 medisinar og vitaminar på behandlingsplanen min etter innsett! :eek:

I morgon kl. 13:30 russisk tid, 12:30 norsk tid skjer det altså. Hjeeeelp!! SÅ nervøs og spent og alt på ein gong!

Lovar å oppdatera meir i morgon!!!

:Heartbigred
 
Tusen takk for alle heiarop, de er fantastiske!!! ❤️ I dag hadde eg ultralydkontroll på klinikken og slimhinna var 10,5 mm og såg perfekt ut ifølgje legen min, HURRA!!! :p

Tok også blodprøvar, urinprøve og vaginale prøvar som er rutine her. Og på ettermiddagen hadde eg møte med sjukepleiar for å gjennomgå behandlingsplan etter innsett. Den er mildt sagt detaljert og inneheld behandling for alle slags scenario…!! Det er jo også fordi at eg har fryseforsøk i styrt syklus, men likevel er dei altså så ekstremt grundige at det er vanskeleg å henga med i timen. :joyful: Eg har ikkje mindre enn 11 medisinar og vitaminar på behandlingsplanen min etter innsett! :eek:

I morgon kl. 13:30 russisk tid, 12:30 norsk tid skjer det altså. Hjeeeelp!! SÅ nervøs og spent og alt på ein gong!

Lovar å oppdatera meir i morgon!!!

:Heartbigred


Lykke til idag :wav
 
Back
Topp