JaaaaaaaaHerregud for en flott stigning!!!!! Du er graviiiiiiiiiiiid ❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaaaaaaaaHerregud for en flott stigning!!!!! Du er graviiiiiiiiiiiid ❤
Velkommen tilbake! Koseleg at du blir med igjen. Har oppdatert! Reknar med at du fortsatt prøver på barn nr. 3? Er det fortsatt første IVF, eller andre, eller kva nummer i rekka? Og kva klinikk høyrer du til? Blir spennande å følgja deg!Jeg er tilbake etter en tenkepause. Jeg kan oppdateres til 42 år ( ) og oppstart november!
Jeg får oppdatere meg etterhvert, men har lest et par sider tilbake nå. Veldig koselig å se at noen av dere har blitt gravide siden sist.
Takk. Ja, barn nr 3! Første IVF-forsøk. Isida i Ukraina. Jeg er vettskremt.Velkommen tilbake! Koseleg at du blir med igjen. Har oppdatert! Reknar med at du fortsatt prøver på barn nr. 3? Er det fortsatt første IVF, eller andre, eller kva nummer i rekka? Og kva klinikk høyrer du til? Blir spennande å følgja deg!
Så spennande!! Eg høyrer til OLGA Fertility Clinic i St. Petersburg, Russland, me har garantipakke på IVF med eigne egg der. Dei er utruleg dyktige og grundige. Du er nok i gode hender i Ukraina også.Takk. Ja, barn nr 3! Første IVF-forsøk. Isida i Ukraina. Jeg er vettskremt.
Endelig skjer det, Smuta! Tenk at du skal få hente hjem eskimoen din etter så lang tid ❤ Nå skal det gå!Offisiell rapport for ERPeak-testen er mottatt og har fått oppdatert behandlingsplan frå OLGA. Kl. 04:30 i natt begynner eg med progesteron! Og skal ha innsett tirsdag 12. oktober som planlagt, wiiiiiiiii!!!
Eg kjem nok ikkje til å tru på dette før eg faktisk ligg der i gynstolen og embryoet er på plass…
Neste hinder er covid-test i morgon, men satsar på at det går vegen… To be continued!
Endelig er det deres tur! Nå skal den lille sitte!Offisiell rapport for ERPeak-testen er mottatt og har fått oppdatert behandlingsplan frå OLGA. Kl. 04:30 i natt begynner eg med progesteron! Og skal ha innsett tirsdag 12. oktober som planlagt, wiiiiiiiii!!!
Eg kjem nok ikkje til å tru på dette før eg faktisk ligg der i gynstolen og embryoet er på plass…
Neste hinder er covid-test i morgon, men satsar på at det går vegen… To be continued!
Endelig Smuta Nå skal lille eskimo tilbake til gode varme mamma å vokse seg stor og sterkOffisiell rapport for ERPeak-testen er mottatt og har fått oppdatert behandlingsplan frå OLGA. Kl. 04:30 i natt begynner eg med progesteron! Og skal ha innsett tirsdag 12. oktober som planlagt, wiiiiiiiii!!!
Offisiell rapport for ERPeak-testen er mottatt og har fått oppdatert behandlingsplan frå OLGA. Kl. 04:30 i natt begynner eg med progesteron! Og skal ha innsett tirsdag 12. oktober som planlagt, wiiiiiiiii!!!
Offisiell rapport for ERPeak-testen er mottatt og har fått oppdatert behandlingsplan frå OLGA. Kl. 04:30 i natt begynner eg med progesteron! Og skal ha innsett tirsdag 12. oktober som planlagt, wiiiiiiiii!!!
Hurra! 5 små dager til innsett bare!Offisiell rapport for ERPeak-testen er mottatt og har fått oppdatert behandlingsplan frå OLGA. Kl. 04:30 i natt begynner eg med progesteron! Og skal ha innsett tirsdag 12. oktober som planlagt, wiiiiiiiii!!!
Velkommen og masse lykke tilHei!
Eg er 42 år. Har en sønn på 14 år som ble til på ordinært vis
Etter 4 SA/MA er vi i gang med IVF på Klinikk Hausken i Haugesund. Uttak på Mandag 11.10. Han kunne se 10 egg.
Tanjaa - 42 - Barn#2-IVF#1 - Haugesund
Velkommen! Og lykke til på mandag, så spennende!Hei!
Etter 4 SA/MA er vi i gang med IVF på Klinikk Hausken i Haugesund. Uttak på Mandag 11.10. Han kunne se 10 egg.
Jeg er tilbake etter en tenkepause. Jeg kan oppdateres til 42 år ( ) og oppstart november!
Jeg får oppdatere meg etterhvert, men har lest et par sider tilbake nå. Veldig koselig å se at noen av dere har blitt gravide siden sist.
Hei!
For en deilig beskjed å få!Jeg var også hos gynekologen på tirsdag, og han har visst trua på baby med eget egg.