Vi over 38 ❤️

Er det sant? Jeg husker ikke testene dine HåpeSpire. Kjenner tårene presser litt på her. Litt glad å mest redd :sorry:

Du er vakker du :Heartred

Her er mine fra 12 dpo og 14 dpo. Den fra 11 dpo var så svak at jeg ikke turte å vise den frem engang, la bare ut bilde av CB fordi den viste mer tydelig strek :oops:

20210427_074316.jpg

Du har så lov til å være redd, man går jo i forsvar med en gang. Men du, dette er jo faktisk en seier uansett hvordan man vrir og vender på det ❤ Og du har klar stigning allerede!!!!

Her er mine fra 12 dpo og 14 dpo. Den fra 11 dpo var så svak at jeg ikke turte å vise den frem engang, la bare ut bilde av CB fordi den viste mer tydelig strek :oops:

Vis vedlegget 367517

Du har så lov til å være redd, man går jo i forsvar med en gang. Men du, dette er jo faktisk en seier uansett hvordan man vrir og vender på det ❤ Og du har klar stigning allerede!!!!
Takk snille gode du :Heartred Har jeg kunne så skulle du ha fått et kyss, klapp og klem fra meg :dance008

Klarer ikke å huske hvilken dose jeg bruker å ta, men det tar knapt 1 uke så begynner man å få tilbake litt energi. Bruker å ta en ny kontrollprøve etter 3 uker og da er alt som regel innenfor normalen igjen.
Ikke alltid jeg gidder å dra til lege, siden jeg kjenner det igjen så godt på kroppen, så da kjøper jeg bare den du får på apoteket på 20 mg og kjører på 1 om dagen i 1 mnd ca. Da bruker jeg å komme meg etter 2-3 uker.

Så bra! Leste et sted at det kunne ta flere måneder, men da er nok lagrene veldig lave isåfall...

Jo mer jeg tenker over det, jo mer sikker blir jeg på at jeg har lave jernlagre. Jeg er til tider veldig sliten, småsvimmel og er tung i hodet. Mister i tillegg mye hår. Jeg har tenkt at "slitenheten" kommer av at livet faktisk ER slitsomt med to i full jobb, barn og aktiviteter, så jeg har bare "tatt meg sammen" og holdt kjeft :joyful:

Så det første jeg skal gjøre etter blodprøven på tirsdag, er å kjøpe jerntabletter. Så får heller dosen justeres på bakrunn av svaret. Jeg tenker at jernlagrene på bygges opp før vi henter hjem et donoregg :Heartred Eller blir gravide på egenhånd :joyful:

Har du tatt jerntabletter før?

Jeg har tatt de både som blodgiver og etter siste store blodtap. Er alltid veeeldig glad når jeg får lov til å slutte pga dårlig mage jeg får av de. Men hvis du reagerer bra, så peis på.

@Smuta jeg er tøff i trynet etter mye støtte herifra. Du kan sette meg på gravid. Det går som det går og akuratt nå er jeg gravid :love7

Har du tatt jerntabletter før?

Jeg har tatt de både som blodgiver og etter siste store blodtap. Er alltid veeeldig glad når jeg får lov til å slutte pga dårlig mage jeg får av de. Men hvis du reagerer bra, så peis på.

Hei :) Aldri tatt det selv, men vet man kan få vondt i magen av dem. Lillemann måtte ta jerntilskudd første leveår pga prematurfødt. Om det er løsningen, så takler jeg magevondt :)

Last edited:
@Smuta jeg er tøff i trynet etter mye støtte herifra. Du kan sette meg på gravid. Det går som det går og akuratt nå er jeg gravid :love7
Jubaaaaa!!! Så fantastisk, Litjmora!

:smiley-bounce016
Har oppdatert med stor glede. ❤️ No MÅ spiren klamra seg fast heilt til mål. Håpar at me alle her kjem inn på gravidlista vår snart. Skal du ta blodprøve, forresten?

La til eit spørsmål i innlegget mitt som du kanskje ikkje såg, @Litjmora. Skal du ta blodprøve? Håpar på skyhøge verdiar!!
:signs003

La til eit spørsmål i innlegget mitt som du kanskje ikkje såg, @Litjmora. Skal du ta blodprøve? Håpar på skyhøge verdiar!!
:signs003
Jubaaaaa!!! Så fantastisk, Litjmora!

:smiley-bounce016
Har oppdatert med stor glede. ❤️ No MÅ spiren klamra seg fast heilt til mål. Håpar at me alle her kjem inn på gravidlista vår snart. Skal du ta blodprøve, forresten?

Tusen takk :Heartred
UPS nei den så jeg ikke. Skal ta blodprøve 12 oktober som planlagt :) Blir spennede å høre verdiene. Prøver å finne papirene mine på hva de var med litjmann, men finner ingenting. Skal høre med sykehuset når de ringer meg med svarene denne gangen. Greit å ha noe å sammenligne med synes jeg. Tok jo blodprøve 20 dpo da også.

Når er det cut-off dato for deg å få svar på ERPeak?
Skal sende tankene over dammen for at dem der skal få r&*# i gir og endelig taste inn dine prøvesvar i datasystemet. Gode prøvesvar vel å merke. Vi godtar ikke annet :)
Takk, gode Lysi!! ❤️❤️ Trur eg bør ha svaret innan tirsdag for å kunna gjera innsett som planlagt 12.10… Skal ringa Hausken i morgon. :smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001

Back
Topp