Vi over 38 ❤️

Ny UL i dag og heldigvis gode nyheiter! Slimhinna er allereie på 8.3 mm og ingen cyster og ingen store folliklar som kan skapa krøll med tanke på innsett. Hurra!! :dance008

Legen min skreiv at ho er «so in love with my endometrium! It’s so beautiful!» ❤️ :hilarious::hilarious::hilarious: Skikkeleg IVF-nerdehumor, men hurra for at det endeleg er noko som ser topp ut i denne evigvarande prosessen og at kroppen har respondert som planlagt!! :smiley-bounce012

Men! Det er sjølvsagt eit men her… Har fortsatt ikkje fått svar på ERPeak-testen, sjølv om eg har purra. No står og fell alt på den og på at eg tar medisinane mine som eg skal. Sistnevnte har eg heldigvis kontroll på… Verre med førstnevnte. Kryssar alt for at svaret kjem over helga!! :smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001

Så bra, Smuta!! Jeg har trua :)

Takk for det :Heartred Ja, første gang med lang protokoll. Har alltid godt med folikler, men i ulik størrelse. Dette skal gjøre veksten mer gjevn, hvis jeg har forstått det riktig. Må jo bare fortsette og tro på at det snart vil lykkes :dance008

Følger spent med.
Jeg vet. Med 4 antagonist protokoll bak ryggen har jeg også vært plaget av asynkron vekst. Estrogen priming m Progynova gjorde ikke ting stort bedre. Nå er det Litjmora, Dipsy og deg som går lang. Jeg følger med. Kanskje kommer jeg til å spørre om det også på neste runde.
Lykke til videre!

Ny UL i dag og heldigvis gode nyheiter! Slimhinna er allereie på 8.3 mm og ingen cyster og ingen store folliklar som kan skapa krøll med tanke på innsett. Hurra!! :dance008

Legen min skreiv at ho er «so in love with my endometrium! It’s so beautiful!» ❤️ :hilarious::hilarious::hilarious: Skikkeleg IVF-nerdehumor, men hurra for at det endeleg er noko som ser topp ut i denne evigvarande prosessen og at kroppen har respondert som planlagt!! :smiley-bounce012

Men! Det er sjølvsagt eit men her… Har fortsatt ikkje fått svar på ERPeak-testen, sjølv om eg har purra. No står og fell alt på den og på at eg tar medisinane mine som eg skal. Sistnevnte har eg heldigvis kontroll på… Verre med førstnevnte. Kryssar alt for at svaret kjem over helga!! :smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001

Når er det cut-off dato for deg å få svar på ERPeak?
Skal sende tankene over dammen for at dem der skal få r&*# i gir og endelig taste inn dine prøvesvar i datasystemet. Gode prøvesvar vel å merke. Vi godtar ikke annet :)

Jeg vil gjerne ha det notert at jeg var desperat i gjerningsøyeblikket :sorry:

Jeg tok en test, og nå angrer jeg. 11 dpo og det er en strek, den er til og med rosa. Men uff så svak den er. Tankene gikk først på GRAVID :happy:, så raskt over på kjemisk :( Hadde jeg bare ikke tatt den og jeg ikke er gravid så hadde jeg aldri visst det. Samtidig veldig glad for første positive test på 1 år.

Vær snill å kom med tanker her :smiley-ashamed008 Både positive og negative. Eller med andre ord realistiske.

Snapchat-864166121.jpg

Jeg tok en test, og nå angrer jeg. 11 dpo og det er en strek, den er til og med rosa. Men uff så svak den er. Tankene gikk først på GRAVID :happy:, så raskt over på kjemisk :( Hadde jeg bare ikke tatt den og jeg ikke er gravid så hadde jeg aldri visst det. Samtidig veldig glad for første positive test på 1 år.

Vær snill å kom med tanker her :smiley-ashamed008 Både positive og negative. Eller med andre ord realistiske.

Vis vedlegget 367504

Kjære deg!!! Det ville jeg absolutt sett på som positivt!! Det er jo en strek!! Alle graviditeter starter med to streker, og man vet selvfølgelig aldri hva som skjer, men jeg syns du skal være happy for positiv test idag!! :joyful:

Last edited:

Vis vedlegget 367504
Den vil jeg si er positiv, og ikke svak til 11dpo. jeg har troa❤️

Kjære deg!!! Det ville jeg absolutt sett på som positivt!! Det er jo en strek!! Alle graviditeter starter med to streker, og man vet selvfølgelig aldri hva som skjer, men jeg syns du skal være happy for positiv test idag!! :joyful:
Ja du har jo så rett :Heartred Prøve å nyte positiv test i dag og ta det som det kommer.

Jo mer jeg tenker over det, jo mer sikker blir jeg på at jeg har lave jernlagre. Jeg er til tider veldig sliten, småsvimmel og er tung i hodet. Mister i tillegg mye hår. Jeg har tenkt at "slitenheten" kommer av at livet faktisk ER slitsomt med to i full jobb, barn og aktiviteter, så jeg har bare "tatt meg sammen" og holdt kjeft :joyful:

Så det første jeg skal gjøre etter blodprøven på tirsdag, er å kjøpe jerntabletter. Så får heller dosen justeres på bakrunn av svaret. Jeg tenker at jernlagrene på bygges opp før vi henter hjem et donoregg :Heartred Eller blir gravide på egenhånd :joyful:

Last edited:
Jo mer jeg tenker over det, jo mer sikker blir jeg på at jeg har lave jernlagre. Jeg er til tider veldig sliten, småsvimmel og er tung i hodet. Mister i tillegg mye hår. Jeg har tenkt at "slitenheten" kommer av at livet faktisk ER slitsomt med to i full jobb, barn og aktiviteter, så jeg har bare "tatt meg sammen" og holdt kjeft :joyful:

Så det første jeg skal gjøre etter blodprøven på tirsdag, er å kjøpe jerntabletter. Så får heller dosen justeres på bakrunn av svaret. Jeg tenker at jernlagrene på bygges opp før vi henter hjem et donoregg :Heartred Eller blir gravide på egenhånd :joyful:
Ja det høres jo veldig ut som lave nivåer på jern. Skader jo ikke å ta litt før man får prøvesvar ;)

Ja det høres jo veldig ut som lave nivåer på jern. Skader jo ikke å ta litt før man får prøvesvar ;)

Ja, du hadde vel også lave jernlagre, eller blander jeg? Jeg vet dette er individuelt og kommer selvsagt an på hvor lave jernlagrene er, men hvor lang tid tok det før de var "på stell" igjen hos deg? Og hvor mye jerntilskudd tok du hver dag?

Lenge leve galskapen :banghead: Ny test 5,5 timer senere.....
Nå har jeg bare 1 strimmeltest og 1 digital igjen i skuffa, så da blir det ikke mer testing før 14/15 dpo

Snapchat-720296734.jpg

Vis vedlegget 367504

HALLO I LUKEN???? Denne er sterkere enn min fra 11 dpo jo!!!!!!!!!!!

Ja, du hadde vel også lave jernlagre. Jeg vet dette er individuelt og kommer selvsagt an på hvor lave jernlagrene er, men hvor lang tid tok det før de var "på stell" igjen hos deg? Og hvor mye jerntilskudd tok du hver dag?
Klarer ikke å huske hvilken dose jeg bruker å ta, men det tar knapt 1 uke så begynner man å få tilbake litt energi. Bruker å ta en ny kontrollprøve etter 3 uker og da er alt som regel innenfor normalen igjen.
Ikke alltid jeg gidder å dra til lege, siden jeg kjenner det igjen så godt på kroppen, så da kjøper jeg bare den du får på apoteket på 20 mg og kjører på 1 om dagen i 1 mnd ca. Da bruker jeg å komme meg etter 2-3 uker.

Back
Topp