Vi over 38 ❤️

Tusen takk kjære deg, føler vi kjenner hverandre litt her inne❤️ Har kontroll 09.00 så kjenner jeg gruer meg. Håper ho viser vektøkning og blodprøvene litt bedre fra sist uke ❤️


Kjære Nyprøver :Heartred Tenker masse på deg idag:Heartred Prøv og tenk positive tanker. Det kommer til å gå bra uansett utfall idag :Heartred
 
Tusen takk for alle heiarop, de er fantastiske!!! ❤️ I dag hadde eg ultralydkontroll på klinikken og slimhinna var 10,5 mm og såg perfekt ut ifølgje legen min, HURRA!!! :p

Tok også blodprøvar, urinprøve og vaginale prøvar som er rutine her. Og på ettermiddagen hadde eg møte med sjukepleiar for å gjennomgå behandlingsplan etter innsett. Den er mildt sagt detaljert og inneheld behandling for alle slags scenario…!! Det er jo også fordi at eg har fryseforsøk i styrt syklus, men likevel er dei altså så ekstremt grundige at det er vanskeleg å henga med i timen. :joyful: Eg har ikkje mindre enn 11 medisinar og vitaminar på behandlingsplanen min etter innsett! :eek:

I morgon kl. 13:30 russisk tid, 12:30 norsk tid skjer det altså. Hjeeeelp!! SÅ nervøs og spent og alt på ein gong!

Lovar å oppdatera meir i morgon!!!

:Heartbigred

Lykke til i dag
:smiley-bounce015
 
I dag går tankene mine til Nyprøver og Smuta :Heartred
Dere er to sterke, flotte, gode og helt rå damer som fortjener kun det beste av det beste.

@NyPrøver2020 - jeg har tro på at dette skal gå bra uansett hva som skjer videre nå og jeg håper du også klarer å tenke litt positivt oppi det hele. Tenk du har altså kommet til uke 33. Det er jo helt fantastisk med den reisen dere har hatt :Heartred

@Smuta - er ikke gullegget som skal inn vet du, det er selve diamanten. Og for ett opplegg de har på OLGA med støttemedisiner og en plan som er så stor å nøye planlagt for deg! Dette er din dag! NYT :Heartred
 
Nei og nei, kjære deg, du og mannen har hatt meir enn nok tunge ting, for å sei det sånn. Kryssar alt for at den lille held seg der inne mykje lenger!! ❤️ Men godt at du blir følgt skikkeleg opp. Sender over styrkeklemmar i bøttevis
Lykke til i dag og takk for gode ord ❤️
 
I dag går tankene mine til Nyprøver og Smuta :Heartred
Dere er to sterke, flotte, gode og helt rå damer som fortjener kun det beste av det beste.

@NyPrøver2020 - jeg har tro på at dette skal gå bra uansett hva som skjer videre nå og jeg håper du også klarer å tenke litt positivt oppi det hele. Tenk du har altså kommet til uke 33. Det er jo helt fantastisk med den reisen dere har hatt :Heartred

@Smuta - er ikke gullegget som skal inn vet du, det er selve diamanten. Og for ett opplegg de har på OLGA med støttemedisiner og en plan som er så stor å nøye planlagt for deg! Dette er din dag! NYT :Heartred
Tusen takk skjønne deg. Sitter å venter nå.

Smuta, helt enig….dette er diamanten som skal inn❤️❤️
 
For ein god gjeng de er!!! Blir heilt rørt! ❤️❤️❤️ Er så ufatteleg nervøs og spent no…! Endeleg er dagen her som eg har venta på så lenge, no håpar eg berre at sjølve innsettet går fint. Og ikkje minst at gullegget - sjølve diamanten - klamrar seg fast og blir der heilt til mål!!

:signs003
 
Siste test tatt. Jeg sier meg fornøyd. Får forhåpentligvis svar på blodprøven i morgen. Blir spennende å høre nivået. Nå er det bare å vente på neste delmål. Tidlig ul og forhåpentligvis hjerteslag denne gangen :Heartred
20211012_065131.jpg
 
Min kontroll i dag: den var mye bedre, og jeg får gå en uke til❤️blodprøvene var bedre og snuppa har vokst i magen!!!!! Maks 3 uker til, og håper ikke en dag før 3 uker. Takk for gode ord her inne fra alle dere❤️ Nå skal jeg få min ukentlige dose med medisiner før jeg kan reise.
 
I dag går tankene mine til Nyprøver og Smuta :Heartred
Dere er to sterke, flotte, gode og helt rå damer som fortjener kun det beste av det beste.

@NyPrøver2020 - jeg har tro på at dette skal gå bra uansett hva som skjer videre nå og jeg håper du også klarer å tenke litt positivt oppi det hele. Tenk du har altså kommet til uke 33. Det er jo helt fantastisk med den reisen dere har hatt :Heartred

@Smuta - er ikke gullegget som skal inn vet du, det er selve diamanten. Og for ett opplegg de har på OLGA med støttemedisiner og en plan som er så stor å nøye planlagt for deg! Dette er din dag! NYT :Heartred
Så vakkert skrevet.
Og for noen imponerende folk som finnes her inne. Jubler for hverandre, støtter og skaper håp - samtidig som man er ærlig og ikke dytter unna realiteter.

Lykke til alle som har en spennende dag i dag!
 
Siste test tatt. Jeg sier meg fornøyd. Får forhåpentligvis svar på blodprøven i morgen. Blir spennende å høre nivået. Nå er det bare å vente på neste delmål. Tidlig ul og forhåpentligvis hjerteslag denne gangen :Heartred
Vis vedlegget 368379

Nå fikk jeg faktisk gåsehud :) og så kom det en liten tåre. Er rart hvordan man er spent og glad på vegne av personer man ikke har møtt men som man ønsker så inderlig vel :Heartred
 
Min kontroll i dag: den var mye bedre, og jeg får gå en uke til❤️blodprøvene var bedre og snuppa har vokst i magen!!!!! Maks 3 uker til, og håper ikke en dag før 3 uker. Takk for gode ord her inne fra alle dere❤️ Nå skal jeg få min ukentlige dose med medisiner før jeg kan reise.

Så fantastiske nyheter!!!
Nei nå kom det flere tårer her.
Godt jeg jobber hjemmefra og kan velge om jeg vil ha kamera på eller ikke på teams :rolleyes:
SÅ glad på deres vegne :Heartred
 
Siste test tatt. Jeg sier meg fornøyd. Får forhåpentligvis svar på blodprøven i morgen. Blir spennende å høre nivået. Nå er det bare å vente på neste delmål. Tidlig ul og forhåpentligvis hjerteslag denne gangen :Heartred
Vis vedlegget 368379
Aldeles nydeleg, beste Litjmora!! ❤️❤️❤️ No håpar eg inderleg at det er din eigen vesle diamant som har tatt plass inni der. Og tusen takk for så vakre ord. No er eg snart på veg til klinikken! :nailbiting:
 
Min kontroll i dag: den var mye bedre, og jeg får gå en uke til❤️blodprøvene var bedre og snuppa har vokst i magen!!!!! Maks 3 uker til, og håper ikke en dag før 3 uker. Takk for gode ord her inne fra alle dere❤️ Nå skal jeg få min ukentlige dose med medisiner før jeg kan reise.
Åååååh, så fantastisk, kjære NyPrøver!!! ❤️❤️❤️ HURRA for ein dag med masse gode nyheiter! Skal prøva å surfa på denne bølga av positiv energi inn til innsettet mitt no snart. :D
 
Min kontroll i dag: den var mye bedre, og jeg får gå en uke til❤️blodprøvene var bedre og snuppa har vokst i magen!!!!! Maks 3 uker til, og håper ikke en dag før 3 uker. Takk for gode ord her inne fra alle dere❤️ Nå skal jeg få min ukentlige dose med medisiner før jeg kan reise.
Jaaaaaaaaaaaaadddddddddddaaaaaaaaa :Heartred
 
For ein god gjeng de er!!! Blir heilt rørt! ❤️❤️❤️ Er så ufatteleg nervøs og spent no…! Endeleg er dagen her som eg har venta på så lenge, no håpar eg berre at sjølve innsettet går fint. Og ikkje minst at gullegget - sjølve diamanten - klamrar seg fast og blir der heilt til mål!!

:signs003
Smuta ❤ Lykke til med innsett i dag! ❤
 
Min kontroll i dag: den var mye bedre, og jeg får gå en uke til❤️blodprøvene var bedre og snuppa har vokst i magen!!!!! Maks 3 uker til, og håper ikke en dag før 3 uker. Takk for gode ord her inne fra alle dere❤️ Nå skal jeg få min ukentlige dose med medisiner før jeg kan reise.


Åhhhh,første jeg sjekket da jeg gikk til lunsj idag. HURRA!!!!! :Heartred:Heartred:Heartred
 
Så raskt har jeg aldri før fått svar på blodprøven :woot:
Hcg på 900 i dag 20 dpo. Så med dobling blir det altså ca 1800 - 22 dpo.

Til sammenlikning hadde jeg hcg på 1700 - 22 dpo i 2018 med min sønn.

Jeg er så happy at jeg gråter og gråter. Sitter på et teams møte og har slått av kamera for jeg er helt utafor :hilarious:
 
Last edited:
Back
Topp