Vi med IVF/ICSI/AIH osv spirer ❤️

Da er vi flere ;) jeg er 6+1 nå og blir snart gaaaal!!! Kjenner ingenting, og etter 2 tidligere SA er jeg livredd! TUL fredag om ei uke...spørs om jeg holder ut :p
Åh, det forstår jeg:eek: er gravid for første gang i mitt liv og aner jo virkelig ikke hvor mye eller lite jeg bør kjenne akkurat nå:) Krysser fingre og tær for oss alle<3
 
Da er vi flere ;) jeg er 6+1 nå og blir snart gaaaal!!! Kjenner ingenting, og etter 2 tidligere SA er jeg livredd! TUL fredag om ei uke...spørs om jeg holder ut :p

Når har du termin frøken? Så kan jeg sette deg opp på første innlegget :)
 
Hehe, jeg sjekka selv ;) men måtte evnt bli Oslo city og siden vi er på ferie ble det et litt umulig prosjekt! Men jeg føler virkelig for en UL nå...tror nesten jeg blir smågal :(

Huff kjenner til det [emoji23] hvor lenge til du har time da? :)
 
Huff kjenner til det [emoji23] hvor lenge til du har time da? :)

Så etterpå du skrev fredag om en uke, hehe. Da har vi lik termin dato og tid for ul samtidig :p
 
Jeg har vært igjennom mitt første ivf-forsøk og har vært på ultralyd idag. Det var en merkelig opplevelse. Jeg fikk se et hjerte som banker og det var veldig fint men samtidig sa legen at det var mindre enn forventet som kunne tyde på at det strever litt med å vokse. Ifølge henne er jeg 7 uker idag og embryoet vi så tilsvarer 6+5. Hun sa at vi ikke kunne konkludere med noe og skal tilbake om to uker men ble litt forvirra. Noen som har opplevd det samme? Dere andre som har hatt så tidlig ultralyd, har dere blitt mer beroliget?

Hvordan går det med deg? Om du vil opp på listen i første innlegget kan du skrive opp termindato :)
 
Vi er 4 som satt inn 2 egg, og 3 venter tvillinger! :D stemmer dette, eller er det flere her som satte inn 2 egg?
 
Vi er 4 som satt inn 2 egg, og 3 venter tvillinger! :D stemmer dette, eller er det flere her som satte inn 2 egg?

For å holde oversikten har dere fått ⭐⭐
 
Merker ikke så mye annet enn større pupper og kvalmen (pluss bekkenet da). OK kjenner vel egentlig ganske greit at jeg er gravid :p
 
Bra man kan sette seg ned litt innimellom kjenner jeg.. Kvalmen kom sammen med kaldsvetting og generelt ubehag når jeg sto å rørte i melkeblandingen til karamellpuddingen jeg skal ha med imorgen..

Ellers nyter jeg at favoritt-bh nr 3 har gått til helvette og jeg har i hele dag gått rundt å dyttet spilen på plass.. Må vel bare innse at jeg må kjøpe meg noen bher allerede selv om jeg hadde tenkt å vente lengst mulig pga voksende pupper.. De puppene gir jeg foresten bort snart, fysøren som det stikker og er ømt inni de..

Sånn, det var dagens utblåsning fra meg:p
 
Bra man kan sette seg ned litt innimellom kjenner jeg.. Kvalmen kom sammen med kaldsvetting og generelt ubehag når jeg sto å rørte i melkeblandingen til karamellpuddingen jeg skal ha med imorgen..

Ellers nyter jeg at favoritt-bh nr 3 har gått til helvette og jeg har i hele dag gått rundt å dyttet spilen på plass.. Må vel bare innse at jeg må kjøpe meg noen bher allerede selv om jeg hadde tenkt å vente lengst mulig pga voksende pupper.. De puppene gir jeg foresten bort snart, fysøren som det stikker og er ømt inni de..

Sånn, det var dagens utblåsning fra meg:p

Anbefaler spilefrie :)
 
Og god klem ❤️
 
Back
Topp