Vi med IVF/ICSI/AIH osv spirer ❤️

Bra man kan sette seg ned litt innimellom kjenner jeg.. Kvalmen kom sammen med kaldsvetting og generelt ubehag når jeg sto å rørte i melkeblandingen til karamellpuddingen jeg skal ha med imorgen..

Ellers nyter jeg at favoritt-bh nr 3 har gått til helvette og jeg har i hele dag gått rundt å dyttet spilen på plass.. Må vel bare innse at jeg må kjøpe meg noen bher allerede selv om jeg hadde tenkt å vente lengst mulig pga voksende pupper.. De puppene gir jeg foresten bort snart, fysøren som det stikker og er ømt inni de..

Sånn, det var dagens utblåsning fra meg:p
Jeg sluttet med BH for ca 3 mnd siden. Angrer ikke. Bruker bare en treningstopp på trening.
 
Jeg sluttet med BH for ca 3 mnd siden. Angrer ikke. Bruker bare en treningstopp på trening.
Føler meg ikke komfortabel med å gå uten bh, tunge store bryst i tillegg, så da føles det ikke naturlig for meg:)
 
Godt nytt år alle dere, tenk for et år det blir:Heartred :) Her er formen fortsatt tipp topp så skal nyte masse god mat i kveld i det minste! Mere spent på om jeg holder meg våken til raketter :p
 
Godt nyttår ❤️ Ikke kastet opp foreløpig idag, men spent på hvordan kvelden blir. Skal til en kompis av mannen med hans kompiser og fruene. Men kjører slik at jeg kommer meg raskt hjem igjen ;) Og må hente hunden hos min farmor, så blir ikke lange kvelden!
 
Godt nyttår ❤️ Ikke kastet opp foreløpig idag, men spent på hvordan kvelden blir. Skal til en kompis av mannen med hans kompiser og fruene. Men kjører slik at jeg kommer meg raskt hjem igjen ;) Og må hente hunden hos min farmor, så blir ikke lange kvelden!

Håper du slipper oppkast i dag! Godt å slippe oppkast kjenner jeg, men samtidig er det jo et fint tegn på at noe skjer :p jeg er så nervøs før TUL at Gud bedre...orker ingen ny nedtur!! Men 2018 skal bli et magisk år :)
 
Håper du slipper oppkast i dag! Godt å slippe oppkast kjenner jeg, men samtidig er det jo et fint tegn på at noe skjer :p jeg er så nervøs før TUL at Gud bedre...orker ingen ny nedtur!! Men 2018 skal bli et magisk år :)

Det skal det ❤️ Du har UL på fredag?
 
Hehe, å er antagelig like utålmodige :p jeg syns virkelig tiden går saaaaakte nå! Kjenner du noe?

Nei, veldig lite. Er derfor jeg er super klar for ul:) Ikke mange dagene igjen nå heldigvis![emoji1][emoji106]
 
Godt nyttår alle sammen! Her har svangerskapskvalmen slått til for fult, og jeg har kastet opp en del idag for å si det slik, men vi gleder oss iallefall veldig til tul om to dager<3
 
Godt nyttår alle sammen! Her har svangerskapskvalmen slått til for fult, og jeg har kastet opp en del idag for å si det slik, men vi gleder oss iallefall veldig til tul om to dager<3

Herlig med kvalmen! Slapp unna igår etter 3+ uker men tilbake idag ;)

Godt nyttår ❤️
 
Jeg er så heldig at jeg slipper å kaste opp, men allmenntilstanden er ikke mye å skryte av. Trøtt og slapp og selv om det ikke er fare for at jeg kaster opp, så er kvalmen plagsom. Sovet mye av dagen. Leiligheten ser totalt bombet ut med mitt rot. Så jeg tror egentlig at jeg sliter mest psykisk nå. Tanker som «Du kaster tross alt ikke opp. Ta deg sammen og rydd opp etter deg!» får meg til å føle meg totalt ubrukelig. Mannen min har ordnet hva han får til, og sier jeg bare skal slappe av og lade batteriene før arbeidsdagen i morgen, men jeg strides innvendig... Jeg må jo ordne i sakene mine og i dagene som kommer er det bare mindre tid tilgjengelig.... Synes virkelig synd på dere som kaster opp.
 
Herlig med kvalmen! Slapp unna igår etter 3+ uker men tilbake idag ;)

Godt nyttår ❤️
Godt nyttår! <3

Vært plaget med kvalme siden positiv test, spydde ørten ganger igår og føler meg helt fin idag, lite kvalme, null ømhet i brystene og er egentlig bare trøtt og sliten.. så blir greit med tul imorgen så jeg får vite om det er liv der inne:) Kan jo også være at det begynner å roe seg litt med symptomer også, hvem vet.. Tar iallefall ikke sorgene på forskudd før jeg vet noe som helst..
 
Godt nyttår! <3

Vært plaget med kvalme siden positiv test, spydde ørten ganger igår og føler meg helt fin idag, lite kvalme, null ømhet i brystene og er egentlig bare trøtt og sliten.. så blir greit med tul imorgen så jeg får vite om det er liv der inne:) Kan jo også være at det begynner å roe seg litt med symptomer også, hvem vet.. Tar iallefall ikke sorgene på forskudd før jeg vet noe som helst..

Symptomene går jo veldig opp og ned, men ja, det er godt å ha UL for å se at alt er greit :) Masse lykke til ❤️
 
Jeg synes det er en tålmodighetsprøve å vente på TUL i uke 8. Tenk å vente helt til uke 18/19...
 
Noen av dere som har tatt influensavaksinen? Føler jeg har lest en plass at alle gravide bør ta denne?
 
Hvordan går det med deg? Om du vil opp på listen i første innlegget kan du skrive opp termindato :)
Hei! Jeg holder litt tilbake foreløpig siden den beskjed var så merkelig sist. Skal på ny ultralyd imorgen så om det går bra kommer jeg sikkert til bli litt mer aktiv her!
 
Noen av dere som har tatt influensavaksinen? Føler jeg har lest en plass at alle gravide bør ta denne?

Bør ikke tas før i 2. trimester, og da er jo sesongen nesten over. Jeg kommer ikke til å ta. Var ferskt gravid da jeg fikk tilbud om vaksine på jobb, så da spurte jeg helsepersonell om jeg burde ta eller ikke.
 
Noen av dere som har tatt influensavaksinen? Føler jeg har lest en plass at alle gravide bør ta denne?

Fikk beskjed av legen at den trengs ikke før 2 trimester og innen det er nok faren over så jeg trengte ikke :)

Hei! Jeg holder litt tilbake foreløpig siden den beskjed var så merkelig sist. Skal på ny ultralyd imorgen så om det går bra kommer jeg sikkert til bli litt mer aktiv her!

Da håper jeg det blir en mer hyggelig opplevelse og at du vil være med oss videre ❤️
 
Ok, da tenker jeg ikke noe mer på det[emoji5][emoji106]
 
Back
Topp