Vi med IVF/ICSI/AIH osv spirer ❤️

Godt nyttår! <3

Vært plaget med kvalme siden positiv test, spydde ørten ganger igår og føler meg helt fin idag, lite kvalme, null ømhet i brystene og er egentlig bare trøtt og sliten.. så blir greit med tul imorgen så jeg får vite om det er liv der inne:) Kan jo også være at det begynner å roe seg litt med symptomer også, hvem vet.. Tar iallefall ikke sorgene på forskudd før jeg vet noe som helst..

Masse lykke til i morgen :)
 
Hei! Jeg holder litt tilbake foreløpig siden den beskjed var så merkelig sist. Skal på ny ultralyd imorgen så om det går bra kommer jeg sikkert til bli litt mer aktiv her!
Krysser fingrene for optimal lengde på embryoet:Heartred
 
Vi måtte også gjennom IVF, etter nesten 3 år med prøving. PCOS og manglende eggløsning. Fikk ut 30 egg på første forsøk, 12 gikk på frys etter 5 dager. Spira satt på første innsetting. Endelig noe som gikk vår veg :cat:

Slutter på medisiner denne uka, da er jeg 10 uker på veg. Gleder meg veldig til dette, Cyclogest er noe herk!

Håper det går fint med resten av dere jenter, spennende og nervepirrende prosess med mange oppturer og nedturer :Heartred
 
Vi måtte også gjennom IVF, etter nesten 3 år med prøving. PCOS og manglende eggløsning. Fikk ut 30 egg på første forsøk, 12 gikk på frys etter 5 dager. Spira satt på første innsetting. Endelig noe som gikk vår veg :cat:

Slutter på medisiner denne uka, da er jeg 10 uker på veg. Gleder meg veldig til dette, Cyclogest er noe herk!

Håper det går fint med resten av dere jenter, spennende og nervepirrende prosess med mange oppturer og nedturer [emoji813]red
Glemte å skrive at termin er 5. August
 
Vellykket tidlig ultralyd idag<3 160 slag i minuttet, og alt så perfekt ut<3
 
  • Liker
Reactions: Ns4
Hei! Jeg holder litt tilbake foreløpig siden den beskjed var så merkelig sist. Skal på ny ultralyd imorgen så om det går bra kommer jeg sikkert til bli litt mer aktiv her!

Hvordan gikk det med deg idag? :)
 
Hvordan gikk det med deg idag? :)
Det var desverre ikke noe hjerteslag der jeg er veldig lei meg nå men det var første ivf forsøk så krysser fingrene for at det går bedre neste gang! Nå vet jeg ihvertfall at jeg kan bli gravid! Ønsker alle her lykke til med graviditeten. Håper det blir født mange fine og friske barn i august!
 
Det var desverre ikke noe hjerteslag der jeg er veldig lei meg nå men det var første ivf forsøk så krysser fingrene for at det går bedre neste gang! Nå vet jeg ihvertfall at jeg kan bli gravid! Ønsker alle her lykke til med graviditeten. Håper det blir født mange fine og friske barn i august!

Ånei, så trist :( God klem til deg, kjenner så godt følelsen ❤️
 
Når tok dere kontakt med lege? :)
 
Back
Topp