Vi med IVF/ICSI/AIH osv spirer ❤️

Tenkte en egen tråd for oss med assisterte spirer hadde vært hyggelig :) Skriver dere opp fortløpende i listen:

[emoji294]️ VictoriaH, 4 ICSI, 6. august
[emoji294]️ Ano-nymus, 2 FER (1 IVF), 3. august
[emoji294]️ Babysyk91, 1 FER (1 IVF), 18. august
[emoji294]️ marithe, 1 ICSI, 19. august
[emoji294]️ Skogstrolle, 3. august
[emoji294]️ Kicks, 3 IVF, 17. august
[emoji294]️ SaladDays, støttebehandling, 15. august
[emoji294]️ blomsterpiken, 1 IVF, 28. juli

Her vil jeg å være med[emoji1] 2 ICSI. 25 august
 
Wohoo 3+ på testen i dag![emoji1][emoji122] Men våknet til litt lyserosa sammen med Lutinus. Ble sykt stressa. Snakte med sykehuset de sa det va normalt. Andre som har opplevd? Har fortsatt troa, men litt ekkelt når det skjer
 
Wohoo 3+ på testen i dag![emoji1][emoji122] Men våknet til litt lyserosa sammen med Lutinus. Ble sykt stressa. Snakte med sykehuset de sa det va normalt. Andre som har opplevd? Har fortsatt troa, men litt ekkelt når det skjer

Jeg har hatt jevnt og sett bankende hjerte hvor alt var fint :)
 
Wohoo 3+ på testen i dag![emoji1][emoji122] Men våknet til litt lyserosa sammen med Lutinus. Ble sykt stressa. Snakte med sykehuset de sa det va normalt. Andre som har opplevd? Har fortsatt troa, men litt ekkelt når det skjer
Jeg hadde også lyserosa en kveld, og jeg går ikke på lutinus eller noenting :) helt normalt
 
Nå venter jeg spent på SaladDays. Hun har vel TUL i dag.
 
Idag er det 2 uker til TUL! Kan ikke tiden bare gå liiiitt fortere??:O
 
Det gikk bra! Så et bittelite bankende hjerte <3

I følge målingen ble jeg satt til 5+5, jeg trodde jeg var 5+6. Det har vel ikke noe å si?

Neste TUL 3. januar :)

Så hyggelig! Gratulerer!
Det har ikke noe å si med en dag mindre. Kan være eggløsning var lenger etter eggløsningstest enn normalt, kan være egget festet seg sent og kan være unøyaktig måling. Ubetydelig avvik uansett.
 
Jeg har vært igjennom mitt første ivf-forsøk og har vært på ultralyd idag. Det var en merkelig opplevelse. Jeg fikk se et hjerte som banker og det var veldig fint men samtidig sa legen at det var mindre enn forventet som kunne tyde på at det strever litt med å vokse. Ifølge henne er jeg 7 uker idag og embryoet vi så tilsvarer 6+5. Hun sa at vi ikke kunne konkludere med noe og skal tilbake om to uker men ble litt forvirra. Noen som har opplevd det samme? Dere andre som har hatt så tidlig ultralyd, har dere blitt mer beroliget?
 
Hvordan går det me dere? :) Ser flere har vært på tul, så spennede :) Jeg skal neste uke, vil da være 7+3. Dagene går alt for sent[emoji23][emoji85]
 
Jeg har vært igjennom mitt første ivf-forsøk og har vært på ultralyd idag. Det var en merkelig opplevelse. Jeg fikk se et hjerte som banker og det var veldig fint men samtidig sa legen at det var mindre enn forventet som kunne tyde på at det strever litt med å vokse. Ifølge henne er jeg 7 uker idag og embryoet vi så tilsvarer 6+5. Hun sa at vi ikke kunne konkludere med noe og skal tilbake om to uker men ble litt forvirra. Noen som har opplevd det samme? Dere andre som har hatt så tidlig ultralyd, har dere blitt mer beroliget?

De er såpass små så tidlig så kan fort være en feilmåling :) Går nok bra skal du se ;) Min var også litt mindre enn vanlig første UL, men vokst fint til neste ul 2 uker senere
 
Hvordan går det me dere? :) Ser flere har vært på tul, så spennede :) Jeg skal neste uke, vil da være 7+3. Dagene går alt for sent[emoji23][emoji85]

Går fint her :) Bare veldig kvalm. Og bekkenet lever sitt eget liv, men men. 8+5 idag og sett en liten bamsemums 8+0. Mage har jeg fått også!

F4FD9B9A-053E-441C-AD54-4A93208BA777.jpeg

Hvordan har julen din vært da? :)
 
Jeg venter spent på første tul 4. januar
 
Går fint her :) Bare veldig kvalm. Og bekkenet lever sitt eget liv, men men. 8+5 idag og sett en liten bamsemums 8+0. Mage har jeg fått også!

Vis vedlegget 239545

Hvordan har julen din vært da? :)

Åå så koselig, både bilde og mage[emoji173]️ Fikk plutselig for meg å bestille tul i romjulen, men alt var opptatt eller stengt [emoji23]
Hatt en fin jul, ble ekstra fin etter positiv test [emoji1]
 
Åå så koselig, både bilde og mage[emoji173]️ Fikk plutselig for meg å bestille tul i romjulen, men alt var opptatt eller stengt [emoji23]
Hatt en fin jul, ble ekstra fin etter positiv test [emoji1]

Hehe, jeg sjekka selv ;) men måtte evnt bli Oslo city og siden vi er på ferie ble det et litt umulig prosjekt! Men jeg føler virkelig for en UL nå...tror nesten jeg blir smågal :(
 
Back
Topp