Vi med IVF/ICSI/AIH osv spirer ❤️

Ja eg kjenne eg e litt andige nå men må bare prøva p slappa av å tenka at d e bare ein sjekk.. alt e bra..

Alt er antagelig bra:) Tvillinger blir alltid fulgt ekstra opp i varierende grad.
 
Alt er antagelig bra:) Tvillinger blir alltid fulgt ekstra opp i varierende grad.

Ja har hørt det.. d e jo bra de sende meg opp o så me kan følga me. Men d e litt skummelt o. Nettopp fått vita d e to å så må du opp å testa liksom.. d e litt skummelt..
 
Ja har hørt det.. d e jo bra de sende meg opp o så me kan følga me. Men d e litt skummelt o. Nettopp fått vita d e to å så må du opp å testa liksom.. d e litt skummelt..

Søstera mi hadde to med ulik størrelse gjennom hele svangerskapet. De var 2,4 og 3,1kg ved fødsel. Fullgått svangerskap. Hun på 2,4kg var liten av størrelse, men fullt utviklet
 
Men hadde hu vektforsjell på de når de va inni magen o?

Selvfølgelig. Den ene slanket seg ikke 0,7kg i løpet av fødselen fordi det var så anstrengende å fødes ;-) Forskjell på vekt og lengde hele veien.
 
Hmm... nai då sjønne eg ikkje heilt asså..
Du, hvis du er nervøs og tenker mye på dette, så kan det kanskje være lurt å ringe og spørre om hvorfor? Det er som du sier ikke lett å notere ned i hodet alt som blir sagt i en slik overveldende situasjon :)
 
Du, hvis du er nervøs og tenker mye på dette, så kan det kanskje være lurt å ringe og spørre om hvorfor? Det er som du sier ikke lett å notere ned i hodet alt som blir sagt i en slik overveldende situasjon :)

Neida.. samboer fekk d me seg så eg snakke me han om d.
Men egentli så e eg ikkje nervøs øve å ta testen men d e alt d så e rondt eg stresse me. Men han ligge å «slappe» av på benken[emoji12] så fårkje sport an..
 
Neida.. samboer fekk d me seg så eg snakke me han om d.
Men egentli så e eg ikkje nervøs øve å ta testen men d e alt d så e rondt eg stresse me. Men han ligge å «slappe» av på benken[emoji12] så fårkje sport an..
Tusen spørsmål i hodet - spesielt første gang man er gravid ❤ typisk mannfolk å ligga å dra seg i tide å utide :p hehe
 
Tusen spørsmål i hodet - spesielt første gang man er gravid [emoji173] typisk mannfolk å ligga å dra seg i tide å utide :p hehe

Hehe ja men i dag har an låv [emoji23] an jobbe på spreng i leiligheten. Så når eg har snakt me an så kan eg komma tbake me d så e rett svar[emoji12]
 
Hmm... nai då sjønne eg ikkje heilt asså..

Tipper du egentlig er ironisk nå, men velger å forklare likevel :) Min søster gikk gravid med tvillinger (for maaaange år siden). De hadde ulik lengde og vekt gjennom hele svangerskapet. De ble ekstra godt fulgt opp pga ulik størrelse. Ved fødsel etter fullgått svangerskap veide de henholdsvis 2,4kg og 3,1kg. Hun som var minst var fullt utviklet (modne lunger og alt det det) bare litt mindre. Min spøk om at hun ikke hadde slanket seg 0,7kg (fra 3,1 til 2,4) under fødsel var fordi jeg syntes spørsmålet om de hadde ulik størrelse i magen også virket litt korttenkt. De må jo selvfølgelig ha hatt ulik størrelse i magen når de fødes med ulik størrelse :-D Det skjer jo ikke en brå endring i størrelse i løpet av fødselen.
 
Skal til tul i uke 1. Er da 7 uker. Har så lyst å gå privat i romjulen da uke 6. Andre som ikke har klart å vente til uke 7?[emoji85]
 
Back
Topp