Vi med IVF/ICSI/AIH osv spirer ❤️

Ja, får virkelig håpe at neste gang gir gode embryo både til innsett og frys. Min test i dag var bare såvidt sterkere enn den jeg tok på tirsdag. Har bestemt meg for å kjøpe en digital test også som jeg tar på onsdag neste uke. Har aldri testet senere enn 4+2 før :)
Jeg må bare håpe, så får vi se! Blir spennende for deg, men det går jo helst bra :)
 
Her har jeg hatt litt lyserødt på papiret siden tirsdag.. Livredd det har gått galt eller ja.. Ingen store blødninger og smertene på tirsdag tror jeg var mageproblemer som lagde. Vet ikke helt hva jeg skal tro. Ultralyd imorgen.

Hvordan var ultralyden?
 
Tenkte bare heve denne tråden litt igjen, så ny medlemer i August 2018 ser den:)
 
Endelig kan jeg komme fra assistert til August 2018[emoji173]️[emoji173]️ har vært inne å snoket flere ganger, endelig positiv test![emoji1]
 
Endelig kan jeg komme fra assistert til August 2018[emoji173]️[emoji173]️ har vært inne å snoket flere ganger, endelig positiv test![emoji1]
Gratulerer så mye!
 
Gratulerer til alle som har fått det til <3

Jeg kunne visste ikke bli gravid (og beholde) uten hormonbehandling. Begynte på Progesteron ca. 3 dager etter eggløsning, og det gjorde susen etter over 1,5 år med prøving. Satt på første runde! Nå er det bare å satse på at spiren blir der inne. TUL på tirsdag :)
 
Gratulerer til alle som har fått det til <3

Jeg kunne visste ikke bli gravid (og beholde) uten hormonbehandling. Begynte på Progesteron ca. 3 dager etter eggløsning, og det gjorde susen etter over 1,5 år med prøving. Satt på første runde! Nå er det bare å satse på at spiren blir der inne. TUL på tirsdag :)

Gratulerer! Hold oss oppdatert på tirsdag :) Vi er jo nesten like spent på hverandres TUL som på egen her :)
 
Hei alle bekjente fra assistert[emoji173]️
Jeg hadde egentlig tenkt til å vente med å melde meg inn i termingruppa til etter TUL. Etter en uke med usikkerhet og nervøsitet tenker jeg nå, etter blodprøver og riktig hcg-stigning at jeg bare får hoppe i det. Gravid 4+4 idag med innsett av blasto 30/11. TUL fredag 5/1, da er jeg 7+6[emoji5]
 
Skriv dere opp med termindato så fører jeg dere opp første innlegget :)
 
Så gøy å se dere fra assistert her!! :D tenk at det kom to til helt i slutten av novembergruppa :D
 
Håper vi alle får hell med spirene og et bedre 2018 enn prøveårene ❤️
 
Håper vi alle får hell med spirene og et bedre 2018 enn prøveårene ❤️

Nå følte jeg meg litt uverdig å være med i gruppa :) Vi har ingen prøve_år_, bare noen få måneder. Startet å prøve i april i år. Mine tidligere svangerskap ble til på henholdsvis 1., 1., 1., og 2. forsøk. Vet ikke om jeg hadde eggløsning 1. forsøk 4. gangen fordi det var 2 uker etter en spontanabort. Jeg mistenkte derfor tidlig at det var noe galt da jeg ikke lyktes med ny partner. Fikk kort regime og lite medisiner fordi jeg ble ansett å være over gjennomsnittlig fertil. Det er veldig urettferdig dette.....
 
Hei alle bekjente fra assistert[emoji173]️
Jeg hadde egentlig tenkt til å vente med å melde meg inn i termingruppa til etter TUL. Etter en uke med usikkerhet og nervøsitet tenker jeg nå, etter blodprøver og riktig hcg-stigning at jeg bare får hoppe i det. Gravid 4+4 idag med innsett av blasto 30/11. TUL fredag 5/1, da er jeg 7+6[emoji5]

Skriv opp termin og forsøkstype/nummer, så får vi oppdatert liste? :)
 
Gratulerer til alle som har fått det til <3

Jeg kunne visste ikke bli gravid (og beholde) uten hormonbehandling. Begynte på Progesteron ca. 3 dager etter eggløsning, og det gjorde susen etter over 1,5 år med prøving. Satt på første runde! Nå er det bare å satse på at spiren blir der inne. TUL på tirsdag :)

Skriv opp termin så får vi oppdatert liste i første innlegg? :)
 
Endelig kan jeg komme fra assistert til August 2018[emoji173]️[emoji173]️ har vært inne å snoket flere ganger, endelig positiv test![emoji1]

Skriv opp termin og forsøkstype/nummer, så får vi oppdatert liste? :)
 
Etter 3.IVF har jeg termin 17.08.2018:)
1 SA bak meg for 2 mnd siden ved forrige forsøk, før dette hadde jeg ikke vært gravid før. 2 år med prøving.
 
Last edited:
Back
Topp