Vi med IVF/ICSI/AIH osv spirer ❤️

Skal til tul i uke 1. Er da 7 uker. Har så lyst å gå privat i romjulen da uke 6. Andre som ikke har klart å vente til uke 7?[emoji85]

Jeg klarte ikke :p
 
Jeg klarte ikke :p

Ok jeg tror jeg måå[emoji23][emoji85] men ble bare litt usikker, det er ikke sånn at di synes vi kommer alt for tidlig i uke 6? Tenker jo privat :)
 
Skal til tul i uke 1. Er da 7 uker. Har så lyst å gå privat i romjulen da uke 6. Andre som ikke har klart å vente til uke 7?[emoji85]
Jeg har også fått TUL i uke 1. På den dagen jeg blir 8 uker. Føles lenge å skulle være i uvisshet hele romjula.
 
Ok jeg tror jeg måå[emoji23][emoji85] men ble bare litt usikker, det er ikke sånn at di synes vi kommer alt for tidlig i uke 6? Tenker jo privat :)

Jeg hadde akkurat 6+0 :)
 
Jeg har tidlig ultralyd 2.januar.. da er jeg 7+6.. skjønner ikke hvordan jeg skal holde ut:p
 
4.januar på meg. Helt enig...
Skulle ønske jeg hadde TUL på fredag denne uken likevel, selv om jeg var enig i å vente for å være sikker på hjertelyd.. Men åååh, er så spent! Førstegangs i tillegg, så blir helt tullete:p
 
Tenkte en egen tråd for oss med assisterte spirer hadde vært hyggelig :) Skriver dere opp fortløpende i listen:

⭐️ VictoriaH, 4 ICSI, 6. august
⭐️ Ano-nymus, 2 FER (1 IVF), 3. august
⭐️ Babysyk91, 1 FER (1 IVF), 18. august
⭐️ marithe, 1 ICSI, 19. august
⭐️ Skogstrolle, 3. august
⭐️ Kicks, 3 IVF, 17. august
⭐️ SaladDays, støttebehandling, 15. august


Tror denne innmeldingen forsvant for deg, VictoriaH :)

Jeg er på mitt første IVF forsøk[emoji173] av 13 egg ble 3 egg brukbare, et satt inn 02.november og to på frys. Er 8+3 i dag, og håper h*n fortsetter å klamre seg fast frem til termin 28.07.18 [emoji4]
 
Helfo, noen som kan hjelpe?
Skal sende inn papirene for 1 forsøk i august (ble gravid på 2 forsøk).
På papirene som må sendes inn står det:
"Fylles ut når paret har fullført eller avbrutt tidligere forsøk"
"Behandlingsforsøk nummer _________ er X Fullført eller X avbrutt.

Siden første forsøk ikke endte i graviditet skriver jeg allikevel at behandlingsforsøk nr 1 er fullført?
 
Helfo, noen som kan hjelpe?
Skal sende inn papirene for 1 forsøk i august (ble gravid på 2 forsøk).
På papirene som må sendes inn står det:
"Fylles ut når paret har fullført eller avbrutt tidligere forsøk"
"Behandlingsforsøk nummer _________ er X Fullført eller X avbrutt.

Siden første forsøk ikke endte i graviditet skriver jeg allikevel at behandlingsforsøk nr 1 er fullført?

Jeg tror de teller 1. forsøk som ett uttak pluss alle eventuelle fryseforsøk som følger med. Første forsøk er da fullført. Avbrutt ville vært om det ikke ble noen innsett. Men jeg bare synser. Var aldri aktuelt for meg å fylle ut et sånt skjema.
 
Jeg tror de teller 1. forsøk som ett uttak pluss alle eventuelle fryseforsøk som følger med. Første forsøk er da fullført. Avbrutt ville vært om det ikke ble noen innsett. Men jeg bare synser. Var aldri aktuelt for meg å fylle ut et sånt skjema.

Ok tusen takk for svar. Var det jeg selv trodde så tok bare sjangsen :)
 
Back
Topp