Vi fjerner forum-appen

Jeg kan godt legge meg flat og beklage overfor den personen, men... :)Jeg syns det er greit at de det gjelder sier fra at det ikke er greit!

Det ble jo ikke nevnt noen nick i det hele tatt. Det er flere som har følt seg truffet, og i tillegg har de tolket innlegget slik de ville. Forklaringen på det kom senere, men det er jo ingen som vil lese hva som står.
 
Babyverden følger barnet opp til 6 år, så du trenger absolutt ikke å få flere barn... :)
Ja men da er det jo greit da, siden begge mine er eldre enn 6 år.
Da får jeg finne en annen måte å skravle med damene fra juni 12 på.

Jeg har full forståelse for at det er slitsomt at et har vært mye styr med tapatalk. Jeg har, som privatperson også prøvd å gi tapa tilbakemeldinger på problemene. De har takket og bukket og skulle se på problemene. Men ikke skjedd noe, så skjønner frustrasjonen.

Men hvor mye vil det koste å prøve en annen utvikler?
Eller har dere flere brukere på gravidappen enn dere hadde på forumappen når den funka optimalt sånn at dere prioriterer den?

Et ønske fra meg ang nettleser er isåfall:
Kan dere se på om dere trenger alle disse små boksene over der man skriver? Altså boksene for fonter, skriftstørrelse, avstand osv. De forstyrrer mye synes jeg, og er de egentlig nødvendige? Fra mobil er de små og knotete og egentlig bare i veien.
 
Det ble jo ikke nevnt noen nick i det hele tatt. Det er flere som har følt seg truffet, og i tillegg har de tolket innlegget slik de ville. Forklaringen på det kom senere, men det er jo ingen som vil lese hva som står.
Nei, men det ble nevnt detaljer som gjorde at man forstod hvem det ble hentydet til :) greit at en fort kan overtolke, men når flere andre også gjør det? Da kan man begynne å lure :) men uansett, verken jeg eller du er egentlig innblandet i dette, så kan like godt la det ligge :)
 
Så dumt da ..
jeg har ikke brukt appen på lenge pga det ikke funker ..
 
Forsvar gjerne personen for min del, ingen hersketeknikker har blitt brukt. Jeg lurer på hvorfor det argumentet kommer alltid når man er tom for andre argumenter jeg?
Men det spørsmålet er ingen hersketeknikk det er faktisk noe jeg lurer på.
Og jeg har all rett til å svare tilbake når en person skriver sånt og andre blir lei seg over det. At du synes hennes svar var helt greit må være opp til deg, vi er forskjellige :)

«...vært her før med ett annet nick og var da like «hyggelig» med dine kommentarer..».
«Takk for ikveld :)»

Dette er hersketeknikker. Og ja, den siste også. Det er på lik linje med å skrive «kjære deg..» i en diskusjon.
 
Om du leser alle svarene her aå ser du hva det var et svar til så ja, vet du hva....

Jeg leste dette.
«..settes i anførselstegn for å signalisere at det ikke nødvendigvis menes nøyaktig som det står. Bad apple kommer av et lenger uttrykk som lyder: "A bad apple spoils the bunch," altså noen dårlige epler som påvirker de andre eplene negativt.»

Det stemmer vel i dette tilfellet. Det er noen som klager og påvirker dermed andre på en negativ måte.
 
Nei, men det ble nevnt detaljer som gjorde at man forstod hvem det ble hentydet til :) greit at en fort kan overtolke, men når flere andre også gjør det? Da kan man begynne å lure :) men uansett, verken jeg eller du er egentlig innblandet i dette, så kan like godt la det ligge :)

Sann den siste delen, men jeg klarer ikke helt være stille når en hel gjeng går etter ett menneske. Vi er voksne folk, dette er ikke nødvendig. Også alt pga en app som skal slettes fordi den ikke oppfyller kravene som trengs..
 
Det ble jo ikke nevnt noen nick i det hele tatt. Det er flere som har følt seg truffet, og i tillegg har de tolket innlegget slik de ville. Forklaringen på det kom senere, men det er jo ingen som vil lese hva som står.
Nevnte jeg noe nick da?
Jeg leste dette.
«..settes i anførselstegn for å signalisere at det ikke nødvendigvis menes nøyaktig som det står. Bad apple kommer av et lenger uttrykk som lyder: "A bad apple spoils the bunch," altså noen dårlige epler som påvirker de andre eplene negativt.»

Det stemmer vel i dette tilfellet. Det er noen som klager og påvirker dermed andre på en negativ måte.
Så da spør jeg deg igjen.... er det ok at andre er ufine? Men man kan ikke svare?


Jeg har lest alle svar i denne tråden, og bare for å
nevne det, jeg nevnte heller ingen nick og jeg skjønner meningen med dette utsagnet, og tolker det jo dithen at en dårlig forumbruker ødelegger stemningen for resten, det var jo ikke vanskelig å skjønne hvor og til hvem den var ment, særlig om man har vært på foumet her en stund og sett tidligere diskusjoner. Du tolket mitt nickløse innlegg og jeg tolket en annens, ikke store forskjellen egentlig.
 
Sann den siste delen, men jeg klarer ikke helt være stille når en hel gjeng går etter ett menneske. Vi er voksne folk, dette er ikke nødvendig. Også alt pga en app som skal slettes fordi den ikke oppfyller kravene som trengs..

Skal ikke blande meg for mye, men vil bare si at brukeren det er snakk om er en som har oppført seg dårlig mot flere brukere over flere måneder med alle mulige slags hersketeknikker og arroganse. Det rettferdiggjør ikke å oppføre seg dårlig tilbake, men folk er frustrerte, irriterte og jeg skjønner dem godt. Det som skjer i denne tråden er en ny dråpe i et allerede fullt beger.
Men jeg skjønner at du reagerer når du ser flere gå imot én. :)
 
Ja men da er det jo greit da, siden begge mine er eldre enn 6 år.
Da får jeg finne en annen måte å skravle med damene fra juni 12 på.

Jeg har full forståelse for at det er slitsomt at et har vært mye styr med tapatalk. Jeg har, som privatperson også prøvd å gi tapa tilbakemeldinger på problemene. De har takket og bukket og skulle se på problemene. Men ikke skjedd noe, så skjønner frustrasjonen.

Men hvor mye vil det koste å prøve en annen utvikler?
Eller har dere flere brukere på gravidappen enn dere hadde på forumappen når den funka optimalt sånn at dere prioriterer den?

Et ønske fra meg ang nettleser er isåfall:
Kan dere se på om dere trenger alle disse små boksene over der man skriver? Altså boksene for fonter, skriftstørrelse, avstand osv. De forstyrrer mye synes jeg, og er de egentlig nødvendige? Fra mobil er de små og knotete og egentlig bare i veien.

Hei igjen,

Takk for tilbakemelding angående nettleseren, jeg tar dette videre med Tamara og utviklerne.

Vi har langt flere brukere av Gravid og Barn - appen, enn forumappen, ja.

Babyverden og Familieverdens målgruppe er foreldre med barn opp til 6 år, og vi tilpasser innholdet til disse - men vi synes det er superstas at dere med eldre barn fortsetter å være på forumet også etter at barna blir eldre. :)

Hilsen Karine
 
«...vært her før med ett annet nick og var da like «hyggelig» med dine kommentarer..».
«Takk for ikveld :)»

Dette er hersketeknikker. Og ja, den siste også. Det er på lik linje med å skrive «kjære deg..» i en diskusjon.

Du får gjerne tolke det slik!
Det er ikke ment som hersketeknikk, og jeg henviser til cosacita sitt innlegg, hun forklarte dette veldig godt!
 
Hei igjen,

Takk for tilbakemelding angående nettleseren, jeg tar dette videre med Tamara og utviklerne.

Vi har langt flere brukere av Gravid og Barn - appen, enn forumappen, ja.

Babyverden og Familieverdens målgruppe er foreldre med barn opp til 6 år, og vi tilpasser innholdet til disse - men vi synes det er superstas at dere med eldre barn fortsetter å være på forumet også etter at barna blir eldre. :)

Hilsen Karine
Ja se om det går an å forenkle noe. Det kan gjøre at noen som liker appens enkelthet orker å teste ut nettleser.

I tillegg hvis man kunne tonet ned fargerubrikken eller hva jeg skal kalle det i quotene. Må man bruke så forskjellige farger for å se hva som er quote og hva som er svar på quote?

Og trenger man alle rating-mulighetene? Blir alle brukt, eller kunne man fjernet de som ikke brukes?



Dette er litt tanker som har dukket opp hos meg de mange gangene jeg prøver meg på nettleser. Dukker sikkert opp flere etterhvert [emoji23]
 
Sann den siste delen, men jeg klarer ikke helt være stille når en hel gjeng går etter ett menneske. Vi er voksne folk, dette er ikke nødvendig. Også alt pga en app som skal slettes fordi den ikke oppfyller kravene som trengs..
Jeg henviser også til Cosacitas innlegg :) jeg forstår at du reagerer og for all del, jeg syns det er fint, bare så det er sagt :happy:
 
Skal ikke blande meg for mye, men vil bare si at brukeren det er snakk om er en som har oppført seg dårlig mot flere brukere over flere måneder med alle mulige slags hersketeknikker og arroganse. Det rettferdiggjør ikke å oppføre seg dårlig tilbake, men folk er frustrerte, irriterte og jeg skjønner dem godt. Det som skjer i denne tråden er en ny dråpe i et allerede fullt beger.
Men jeg skjønner at du reagerer når du ser flere gå imot én. :)

Jeg tror jeg skjønner hvem dette er, og jeg kan tildels skjønne at man er lei av dårlig oppførsel. Men jeg synes, som du, at det ikke rettferdiggjør dårlig oppførsel fra en gjeng andre.

Jeg velger å rapportere de jeg ser som har dårlig oppførsel, snakker nedlatende, er arrogante og bruker hersketeknikk. Det har gitt resultater også, vet at én bruker har blitt stengt i forbindelse med det.
 
Jeg tror jeg skjønner hvem dette er, og jeg kan tildels skjønne at man er lei av dårlig oppførsel. Men jeg synes, som du, at det ikke rettferdiggjør dårlig oppførsel fra en gjeng andre.

Jeg velger å rapportere de jeg ser som har dårlig oppførsel, snakker nedlatende, er arrogante og bruker hersketeknikk. Det har gitt resultater også, vet at én bruker har blitt stengt i forbindelse med det.

Det er jo bra at det er blitt tatt tak i. Ikke alt jeg har rapportert som er blitt tatt videre. Så lenge en formulerer fornærmelsen som et spøramål så er det visst helt greit å rakke ned på hverandre...
Ble veldig nysgjerrig nå og lurer på hvem som har blitt utestengt, men det er vel gjerne et forbudt spørsmål. :p
 
Det er jo bra at det er blitt tatt tak i. Ikke alt jeg har rapportert som er blitt tatt videre. Så lenge en formulerer fornærmelsen som et spøramål så er det visst helt greit å rakke ned på hverandre...
Ble veldig nysgjerrig nå og lurer på hvem som har blitt utestengt, men det er vel gjerne et forbudt spørsmål. :p
Lurte jeg og på... vet om en jeg og men den brukeren er tilbake med annet nick og fortsetter som før
 
Det er jo bra at det er blitt tatt tak i. Ikke alt jeg har rapportert som er blitt tatt videre. Så lenge en formulerer fornærmelsen som et spøramål så er det visst helt greit å rakke ned på hverandre...
Ble veldig nysgjerrig nå og lurer på hvem som har blitt utestengt, men det er vel gjerne et forbudt spørsmål. :p
Jeg må også innrømme at jeg ble litt nysgjerrig nå :p
 
Et ønske fra meg ang nettleser er isåfall:
Kan dere se på om dere trenger alle disse små boksene over der man skriver? Altså boksene for fonter, skriftstørrelse, avstand osv. De forstyrrer mye synes jeg, og er de egentlig nødvendige? Fra mobil er de små og knotete og egentlig bare i veien.
God innspill.
Det skal jeg sjekke opp og ta en gjennomgang på.
Takk :)
 
Back
Topp