Vi fjerner forum-appen

Ja, sånn er det faktisk; når et produkt ikke passer for en, må en finne et annet, eller la være å bruke det. Ingen tilbydere er ansvarlige for å tilpasse til enhver potensiell kunde, og de velger selv hva de vil tilby. :)

De fleste nye telefoner har en funksjon som gjør at man kan gjøre skjermlyset gulere, som er bedre for øyet enn den skarpe hvite fargen. Store kontraster som det blir med svart kan virke mot sin hensikt, fordi øyet må jobbe hardere, men hvis det funker for deg så er jo det bra. :)
Jeg har nesten helt gul skjerm, og det hjelper veldig mye, både på pc og telefonen, jeg blir ikke på langt nær så sliten i øynene eller hodet.
Ja jeg kjører nesten gul skjerm også, men på tapatalk svart og hvitt. Men skriften er ikke helt hvit, så det går bra [emoji106] [emoji4]
 
Mye mulig det er mer klaging her inne om folk som klager ja, men generelt på forumet er det nok mest av den andre sorten tror jeg.

Hvilke kjøreregler tenker du på da? Synes takhøyden er høy for hva vi får snakke om, og det er jo kjempebra :)

Og jo, er nok en del tid som frigies vil jeg tro. Som en som jobber med IT og kundeservice selv, så vet jeg at det ikke bare er selve appen, men alt rundt, foreksempel henvendelser angående den, forsøk på fikse problemer.

Kan ikke si at det har vært så mye klaging at man ikke klarer å unngå å se det om det er ett problem.
Jeg tenker da på at du ønsker å bruke forumet til å få ut frustrasjon, men når andre bruker forumet til det samme så var det slitsomt.
Da tenker jeg at da må man kanskje ha noen kjøreregler om hvilke emner det er lov å klage på. For det bør ikke være lov å klage på forumet men bare babytiden? Er det ikke bare for de som føler det er så my klager å bare hoppe over de innleggene? Jeg hopper over masse innlegg som interesserer meg midt bak uten å irritere meg over at de ble postet. Hvorfor er det ett problem at noen sier i fra til de som er ansvarlig at nå er det problemer igjen?

Forsøk på å fikse problemet har jo babyverden henvist til tapatalk at de har henvendt seg ditt men tapatalk gjør ikke noe med det.
Jeg har ingen tro på at slette appen vil frigi så enormt med tid så alle andre problemer de nå har, vil de ha masser av tid på å løse fordi appen er slettet.
 
Hva med oss andre da, som sjelden eller aldri klager, men ikke liker nettleser?

Juni 2012 feks som har vært aktivt i over 7 år, kommer dessverre til å dø helt.
Mange av oss er stort sett bare aktive der.

Men da får man bare finne seg en annen plattform, er ikke verre enn det når man ikke er ønsket lenger fordi ungene er blitt for store eller man ikke kan eller vil forstå at nettleser ikke er like lett for alle [emoji6]

For min egen del kjører jeg svart bakgrunn på alt i apper fordi jeg ikke klarer mange farger eller rot i skjermbildet på mobilen. Det gir meg bare hodepine og migrene dessverre.

Men hvis noen kan fortelle meg hvordan jeg kan unngå reklame iallefall går det an å gi det et forsøk.


Jeg også helt svart bakgrunn å mye bedre for øynene og hode. Prøvde nettleser i går å det fungerer ikke for meg.
Jeg er så enig med deg, man får bare finne seg en ny plattform, app brukere vil de tydeligvis ikke ha. :-/
 
Gul skjerm, lav lysstyrke, fortsatt lyser det opp mer på soverommet enn svart skjerm, og poenget for min del er å ikke lage lys når jeg legger unger.

Også er det rett og slett behagelig.
 
Håper du får en flott tid her inne på babyverden da med slike kommentarer slengende rundt uten at du forstår at noen kan faktisk ta set nær av dette.
Du mener altså mottakeren av dine ytringer er ansvarlig og du har ingen ansvar for hva du ytrer?
Skriftlig er ikke muntlig og det er greit å forstå konsekvensen av hva man faktisk skriver.
Du får ha en fortsatt fin kveld videre, diskutere med noen som ikke forstår hva folk reagerer på i egne kommentarer orker jeg ikke å bruke tid på. Jeg tror du har vært her før med ett annet nick og var da like «hyggelig» med dine kommentarer den gang om jeg husker rett.
Takk for i kveld :)

Synes du at du er bedre enn henne slik du holder på med dine hersketeknikker?
 
Synd at brukeren med minst selvinnsikt blir her inne da og atpåtil mener andre er lette å avse fordi de surner til stemingen. Når man kun er her inne for å få fram noe man selv ser på som et bredt vokabular og bruker det til å fornærme og opptre arrogant ovenfor andre så bør man vel heller søke help et sted, for tomrommet forsvinner neppe av å rakke ned på andre og få andre til å føle seg små. Så må det jo nevnes at vi alle har vært i diskusjoner der det har blitt opphetet og noen ganger utrivelig men at noen utmerker seg som den som aldri gir seg og alltid pøser på med dritt, det er vel ikke noe vi kan skyve fra oss og jeg er vel neppe den eneste som føler det. Må jo takke og, for dette gjør det så himla lett å ikke være her inne lenge.

Se på deg selv da! Var virkelig dette nødvendig?? Et langt innlegg om en person, som ender med at «det gjør det lett for deg å dra herifra»? Nei vet du hva..
 
Synes rett og slett det er utidig når man går imot hverandre på denne måten, og tror man selv er noe bedre enn andre. Nå er det flere som har ‘angrepet’ en person pga ett utsagn, er det greit mener dere?
 
Synes rett og slett det er utidig når man går imot hverandre på denne måten, og tror man selv er noe bedre enn andre. Nå er det flere som har ‘angrepet’ en person pga ett utsagn, er det greit mener dere?
Jeg kan godt legge meg flat og beklage overfor den personen, men... :)Jeg syns det er greit at de det gjelder sier fra at det ikke er greit!
 
Da får man heller være ærlig om akkurat det da. Men bv må for all del gjøre som de vil, og det er kanskje slik at etter så mange år på et forum er det på tide å finne på noe nytt :)
Du kan mene det er konspiratorisk, men det er rimelig spesielt å slette en app i 2019.
De har andre apper de får til å fungere fint, hvorfor ikke denne?

Hei!

Du snakker om to ting:
1. At vi har annonser på Babyverden er av åpenbare grunner - vi trenger inntekter for å drifte Babyverden.
2. Hvorfor vi sletter forumappen har jeg redegjort for å hovedinnlegget. Vi klarer ikke, via Tapatalk som er leverandør, å få appen til å fungere tilfredstillende. Vi synes det er trist at brukerne av appen har opplevd så mye frustrasjon, derfor ønsker vi heller å legge tilrette for bruk via nettleser.
Vi har andre apper, både i Norge og Finland som fungerer godt. Disse drifter vi selv.

Vennlig hilsen Karine
 
Synes du at du er bedre enn henne slik du holder på med dine hersketeknikker?

Forsvar gjerne personen for min del, ingen hersketeknikker har blitt brukt. Jeg lurer på hvorfor det argumentet kommer alltid når man er tom for andre argumenter jeg?
Men det spørsmålet er ingen hersketeknikk det er faktisk noe jeg lurer på.
Og jeg har all rett til å svare tilbake når en person skriver sånt og andre blir lei seg over det. At du synes hennes svar var helt greit må være opp til deg, vi er forskjellige :)
 
Se på deg selv da! Var virkelig dette nødvendig?? Et langt innlegg om en person, som ender med at «det gjør det lett for deg å dra herifra»? Nei vet du hva..
Om du leser alle svarene her aå ser du hva det var et svar til så ja, vet du hva....
 
Synes rett og slett det er utidig når man går imot hverandre på denne måten, og tror man selv er noe bedre enn andre. Nå er det flere som har ‘angrepet’ en person pga ett utsagn, er det greit mener dere?
Så det er ok at en person kommer med ufine utsagn men å svare på det er ikke ok? Du verden for en logikk... o
 
Hei!

Du snakker om to ting:
1. At vi har annonser på Babyverden er av åpenbare grunner - vi trenger inntekter for å drifte Babyverden.
2. Hvorfor vi sletter forumappen har jeg redegjort for å hovedinnlegget. Vi klarer ikke, via Tapatalk som er leverandør, å få appen til å fungere tilfredstillende. Vi synes det er trist at brukerne av appen har opplevd så mye frustrasjon, derfor ønsker vi heller å legge tilrette for bruk via nettleser.
Vi har andre apper, både i Norge og Finland som fungerer godt. Disse drifter vi selv.

Vennlig hilsen Karine


Og siden dere driver apper både i Finnland og Norge forstår jeg ikke hvorfor dere ikke utvikler en egen forum app i Norge isteden for å ta mange skritt tilbake i fortiden med å gå bort fra app. Men bestemt er bestemt og så klart opp til dere. Vi er bare brukere :)
 
Last edited:
Og siden dere driver apper både i Finnland og Norge forstår jeg ikke hvorfor dere ikke utvikler en egen forum app i Norge isteden for å ta mange skritt tilbake i fortiden med å gå bort fra app.

Det korte svaret på spørsmålet ditt: det er fryktelig dyrt å utvikle apper - ikke minst å vedlikeholde dem, og vi må fordele ressursene våre. Derfor prioriterer vi nå å utvikle Gravid og Barn - appene videre.

Mvh
Karine
 
Back
Topp