Hvordan går det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koselig å høre fra deg! Alt bra hos dere?Hvordan går det?
Det er så gøy med den raske utviklingen det første året.Så koselig å høre fra deg! Alt bra hos dere?
Det går fint, dagene går i ett. Lille har vært forkjøla en stund, så det har blitt rolige dager på han og faren hjemme. Det er likevel liv og røre hjemme, og vi ser stadig utvikling. Nå er han nok helt i startgropa til å stå uten støtte og etterhvert gå. Nå er det stas å gå rundt med gåvogna samt å jage katten.
Vi har jo rukket å bytte barnehage også, før han har startet der i det hele tatt. Vi var innom en som ligger i mer landlige omgivelser enn den første, og valgte å bytte dit. Det blir spennende å etterhver få barnehagegutt i hus. Skal si det ikke skorter på opplevelser med en sånn liten en.
Jeg regner med at vi tar opp prøvingen i desember, men er i tvil om hvor mye jeg vil dele av neste reise her. Ikke fordi det er hemmelig eller noe sånt, men jeg merker at å lese dagbøker og følge med her inne trigger mange av de følelsene jeg hadde før jeg ble gravid. Og det orker jeg ikke. Men vi får se, kanskje heg ombestemmer meg.
Så lekker strek Gratulerer så mye!! Hvor mange dpo er du?Etter et par dager med kvalme og hodepine bestemte jeg meg for å teste, og jammen er ikke testen positiv. Så får vi se om dette holder helt ut. Jeg skal ha mensen denne uka, og forhåpentligvis holder den seg unna.
Takk. Jeg er 9 dpo tror jeg, så enda tidlig.Så lekker strek Gratulerer så mye!! Hvor mange dpo er du?
Ikke verst med treff på første forsøk! Gratulerer så masse, håper den sitter hele veienEtter et par dager med kvalme og hodepine bestemte jeg meg for å teste, og jammen er ikke testen positiv. Så får vi se om dette holder helt ut. Jeg skal ha mensen denne uka, og forhåpentligvis holder den seg unna.
Hurra!! Krysser fingrene for at det er terminspireEtter et par dager med kvalme og hodepine bestemte jeg meg for å teste, og jammen er ikke testen positiv. Så får vi se om dette holder helt ut. Jeg skal ha mensen denne uka, og forhåpentligvis holder den seg unna.
Så stas! GratulererIkm/11 dpo. Tror ikke jeg får mensen i dag.
Jeg vet ikke hvordan ståa er i Oslo-sykehusene, som blir alternativet, men det er ikke SÅ himla viktig med gratis tul ved 12 uker at jeg orker å styre noe særlig med det. Har råd til å betale den.Kanskje du har andre sykehus rundt deg som har det tilbudet?