Velkommen til verden Leah

Litt bedre dag nå heldigvis :) Fikk 6 timer kenguru med frøkna, nå ligger pappaen med henne noen timer mens jeg får litt alenetid. Etterpå skal jeg lufte meg en tur ut med farmor, pappa og søster. Blir deilig!

Vi skal også snakke med psykolog + sosionom i løpet av dagen. Blir en lang dag med andre ord :P

Litt bedre dag nå heldigvis :) Fikk 6 timer kenguru med frøkna, nå ligger pappaen med henne noen timer mens jeg får litt alenetid. Etterpå skal jeg lufte meg en tur ut med farmor, pappa og søster. Blir deilig!

Vi skal også snakke med psykolog + sosionom i løpet av dagen. Blir en lang dag med andre ord :p
Godt med sånne dager med både kos og så litt terapi i ulike varianter.

Gratulerer med vel passerte 1 uke som foreldre

Vi skal også snakke med psykolog + sosionom i løpet av dagen. Blir en lang dag med andre ord :P

Det er en av de få fordelene med tidligfødt barn. Pappaen blir veldig raskt involvert i babyen, så mammaen kan tillate seg bittelitt alenetid uten baby. Blir lite av sånt med terminbaby som flytter inn i meieriet... [emoji13]

Det er en av de få fordelene med tidligfødt barn. Pappaen blir veldig raskt involvert i babyen, så mammaen kan tillate seg bittelitt alenetid uten baby. Blir lite av sånt med terminbaby som flytter inn i meieriet... [emoji13]

Ja, det er sant :) Og tror ingen andre fedre enn prematurfedre er så godt rustet til hverdagen hjemme som de altså ❤️

Håpløse organiseringen av helsevesenet..

Da blir vi trolig, kun 6 dager etter sist flytting, flyttet over til AHUS imorgen av alle dager. Hurra liksom. Endelig kommet litt inn i rutiner her, så bare blir vi kastet videre i systemet. Håpløst og bare stressende for oss foreldre :(

Da blir vi trolig, kun 6 dager etter sist flytting, flyttet over til AHUS imorgen av alle dager. Hurra liksom. Endelig kommet litt inn i rutiner her, så bare blir vi kastet videre i systemet. Håpløst og bare stressende for oss foreldre :(

Offf så frustrende [emoji22]

Tuller du? Jeg hadde blitt ganske sur... synes det var ille nok at vi måtte bytte rom pga nedvask i avdelingen...

Ntåå, det hørtes merkelig tungvint ut.. Fikk dere vite hvorfor?

Tuller du? Jeg hadde blitt ganske sur... synes det var ille nok at vi måtte bytte rom pga nedvask i avdelingen...

Nei:. Føler meg som en kasteball i systemet..

Ntåå, det hørtes merkelig tungvint ut.. Fikk dere vite hvorfor?

Vi hører til AHUS. Men skjønner ikke hvorfor de ikke bare gjorde det med engang.

Nei:. Føler meg som en kasteball i systemet..

Skjønner jeg godt. Og det er så frustrerende med nye pleiere og leger hele tiden også. Alt går mye bedre når det er noen som kjenner den lille. Vi har stort sett et fast team som passer Rolf, men innimellom kommer det noen nye, og da blir det straks mer ustabilt og vi blir frustrert. Det er verdt å sende en tilbakemelding til både Rikshospitalet og Ullevål om den behandlingen der synes jeg... Sånn kan det ikke være.

Hva, tuller du?! Det er jo helt på trynet!!

Herregud så frustrerende i en vanskelig situasjon! Lei meg på dine vegne kjenner jeg :(

Nei, så kjedelig - trodde dere fikk innpass på Ullevål fordi det var lettere for samboer å komme seg til/fra, noe som er viktig. Utrolig kjedelig å være kasteball. Trøsten må være at jeg har hørt veldig mye bra om Ahus, så jeg håper at når/om dere ender der, så ender det veldig godt!

Så utrolig frustrerende! Hvorfor i all verden kunne de ikke bare flyttet dere til ahus med en gang ...

Ikke imponert over norske sykehus akkurat i dag kjenner jeg. :shifty:

Back
Topp