lillyzilly
Forumet er livet
Oi, det var mange fine premier
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ikke sant.Men også nr 11. Som hun bare ikke har skrevet noe som helst om i det hele tatt..
Jeppikke sant.
den er jo helt i det blå!
Så et bilde fra en video før idag og der ser du tydelig konturene av en vogn, og så er det minst ei på forumet her som har lest et sted at de kommer med ny vogn nå.Jepp
Men synes det er rart du har lest at det er, ikke en gjetting på men at der er, en vogn. Når de er så hemmelighetsfulle og ikke har skrevet noe på nettsiden sin og bare disse videoene som ikke viser noe på insta og fb.
Så et bilde fra en video før idag og der ser du tydelig konturene av en vogn, og så er det minst ei på forumet her som har lest et sted at de kommer med ny vogn nå.
Blir spennende å se altså!Eller så er 11 den samsungen
Neida, jeg tror selvsagt ikke det.
Vet. Vi har vel bare antatt at det er premie 12, også kombinert med at det aldri har vært en så verdifull premie på topp 100Sånn tepretisk, så har Tamara sagt at oversitken ikke blir komplett fr 5.4 pga en lansering. Hun har ikke sagt at det er premie 12 som er lanseringen, det kan være 11 det At 12 er noe fra stokke. men trenger ikke være det de lanserer i morgen egenlig .
11 er mystisk stille
Jeg vet ikke når den ble lagt ut, så ikke selve videoen for passet ikke med lyd da, men startbildet viste tydelig konturene av en vogn i Stokke-stil ihvertfallTrodde det var du som hadde lest det jeg
Det er ei som sier hun mener hun har lest eller svar i en konkurranse er det nørmeste jeg har kommet
Men er det kommet en ny video i dag? for de to jeg har sett før viser ikke TYDELIG noen vogn, men likevel tegn på at det er det.
Jupp det gjør denJeg vet ikke når den ble lagt ut, så ikke selve videoen for passet ikke med lyd da, men startbildet viste tydelig konturene av en vogn i Stokke-stil ihvertfall
Gleder meg til å dele bildene jeg sitter å ser på nå, med dere i morgenJeg vet ikke når den ble lagt ut, så ikke selve videoen for passet ikke med lyd da, men startbildet viste tydelig konturene av en vogn i Stokke-stil ihvertfall
Jeg vet ikke når den ble lagt ut, så ikke selve videoen for passet ikke med lyd da, men startbildet viste tydelig konturene av en vogn i Stokke-stil ihvertfall
Gleder meg til å dele bildene jeg sitter å ser på nå, med dere i morgen
Premie nr 11 er ute
Ble vist på Instagram i går eller dagen førJepp, kom en ny video nå for 5 timer siden som jeg ikke har sett før (på fb) som viser ei ogn, det har ikke de to tiligere videoene gjort.
Spennende