Velkommen til topp 100 april! Hva ønsker du å vinne denne gangen?

Er så mye fint. Vil så gjerne vinne denne måneden altså, mer enn noen gang vil jeg si! Det gjelder nok flere av oss.

Veldig spent på de siste to premiene. Dvs - det er vel ganske sikkert at topp-premien er ny vogn eller vogn-tilbehør fra Stokke, men spennende likevel!

Men også nr 11. Som hun bare ikke har skrevet noe som helst om i det hele tatt..

ikke sant.
den er jo helt i det blå!
Jepp

Men synes det er rart du har lest at det er, ikke en gjetting på men at der er, en vogn. Når de er så hemmelighetsfulle og ikke har skrevet noe på nettsiden sin og bare disse videoene som ikke viser noe på insta og fb.

Jepp

Men synes det er rart du har lest at det er, ikke en gjetting på men at der er, en vogn. Når de er så hemmelighetsfulle og ikke har skrevet noe på nettsiden sin og bare disse videoene som ikke viser noe på insta og fb.
Så et bilde fra en video før idag og der ser du tydelig konturene av en vogn, og så er det minst ei på forumet her som har lest et sted at de kommer med ny vogn nå.

Så et bilde fra en video før idag og der ser du tydelig konturene av en vogn, og så er det minst ei på forumet her som har lest et sted at de kommer med ny vogn nå.

Trodde det var du som hadde lest det jeg

Det er ei som sier hun mener hun har lest eller svar i en konkurranse er det nørmeste jeg har kommet

Men er det kommet en ny video i dag? for de to jeg har sett før viser ikke TYDELIG noen vogn, men likevel tegn på at det er det.

Sånn tepretisk, så har Tamara sagt at oversitken ikke blir komplett fr 5.4 pga en lansering. Hun har ikke sagt at det er premie 12 som er lanseringen, det kan være 11 det :P At 12 er noe fra stokke. men trenger ikke være det de lanserer i morgen egenlig .

11 er mystisk stille :P

Eller så er 11 den samsungen ;)

Neida, jeg tror selvsagt ikke det.

Sånn tepretisk, så har Tamara sagt at oversitken ikke blir komplett fr 5.4 pga en lansering. Hun har ikke sagt at det er premie 12 som er lanseringen, det kan være 11 det :p At 12 er noe fra stokke. men trenger ikke være det de lanserer i morgen egenlig .

11 er mystisk stille :p
Vet. Vi har vel bare antatt at det er premie 12, også kombinert med at det aldri har vært en så verdifull premie på topp 100

Trodde det var du som hadde lest det jeg

Det er ei som sier hun mener hun har lest eller svar i en konkurranse er det nørmeste jeg har kommet

Men er det kommet en ny video i dag? for de to jeg har sett før viser ikke TYDELIG noen vogn, men likevel tegn på at det er det.
Jeg vet ikke når den ble lagt ut, så ikke selve videoen for passet ikke med lyd da, men startbildet viste tydelig konturene av en vogn i Stokke-stil ihvertfall

Jeg vet ikke når den ble lagt ut, så ikke selve videoen for passet ikke med lyd da, men startbildet viste tydelig konturene av en vogn i Stokke-stil ihvertfall

Jepp, kom en ny video nå for 5 timer siden som jeg ikke har sett før (på fb) som viser ei ogn, det har ikke de to tiligere videoene gjort.

Spennende

Back
Topp