~Ønskebarn17&19
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Desemberlykke2017
Julegavene 2019
Men over plass 50 og ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men over plass 50 og ?
Jepp. Man må over mkdtstreken på lista også. For det er flere enn 50 som har 555 så da må man holde seg langt nok oppe.Men over plass 50 og ?
Okei, skjønner.Jepp. Man må over mkdtstreken på lista også. For det er flere enn 50 som har 555 så da må man holde seg langt nok oppe.
Spennende51 stykker har nå nådd 555 innlegg april!!!
Nå starter kampen om å holde seg over plass 50
Lykke til!
Bra jobbaTror ikke jeg klarer falle under topp 50 ila de neste dagene når jeg ligger på topp 10 nå...
Takk.Bra jobba
Det gjør det. Bare et par dager til mai.Nå nærmer det seg!
Det gjør det. Bare et par dager til mai.
Og jeg merker at jeg allerede dreiet fokuset på mai, hva er spennende og hva er det Tamara finner på? For å vinne i april er ikke så trolig. Dog, masse premier og vel kvalifisert til alle så alt er mulig...
Jeg har vunnet flere ganger så jeg vet det er helt muligVi må holde håpet oppe Sara!![emoji1] en vakker dag er det vår tur også!
Det skal vel noe tilTror ikke jeg klarer falle under topp 50 ila de neste dagene når jeg ligger på topp 10 nå...
Jeg gleder meg!Nå nærmer det seg!
Ligger der jeg har ligget, vipper mellom to plasser på topp 10Det skal vel noe til
Det er bra daLigger der jeg har ligget, vipper mellom to plasser på topp 10