Passet fint i en travel mndMe too
Med ganske god margin faktisk. Blir bare å kose og skravle resten av måneden da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Passet fint i en travel mndMe too
Flinke dere erMe too
Ikke santPasset fint i en travel mnd
Nei, ikke så høy terskel som det har vært noen ganger så skulle være oppnåelig for nesten alle dette altsåJeg mangler noen tråder og noen få innlegg, men det kommer i løpet av mnd så det styrer jeg ikke med å holde styr på, jeg bare skravler og koser meg og prøver å få med andre
Mange som bør ville kunne vinne den vogna, og 555 klarer de om de får motivasjonen
Den delen skal jeg klare å passe på.Dere er jo ikke ikke sikret en plass over plass nummer 50 før april er omme kan jo komme noen som dytter dere ned
Tja om jeg får 1500-2000 innlegg så tror jeg ikke at jeg faller under 50Dere er jo ikke ikke sikret en plass over plass nummer 50 før april er omme kan jo komme noen som dytter dere ned
I grunn jaNei, ikke så høy terskel som det har vært noen ganger så skulle være oppnåelig for nesten alle dette altså
absolutt, men har da ikke tenkt å stoppe skravle nåDere er jo ikke ikke sikret en plass over plass nummer 50 før april er omme kan jo komme noen som dytter dere ned
Bra jeg er flink og skravle :') Men synd jeg ble medlem så sent
Hehe, ja vet ikke om det er noe å skryte av.. ser jo ut som jeg ikke gjør noe annet enn å være på forum haha, men koselig er det❤Wooow! Du har vært medlem i 10 dager og har allerede nesten 500 innlegg!
Velkommen hit til oss!
Wooow! Du har vært medlem i 10 dager og har allerede nesten 500 innlegg!
Velkommen hit til oss!
Bra flink på å skravle! VelkommenBra jeg er flink og skravle :') Men synd jeg ble medlem så sent
Ikke så lenge du har skravlet nok, vil jeg tro.Hvis jeg kommer inn nå så sent i måneden, et det for sent å vinne noe da?