Ikke i bruk
Forumet er livet
Er jo det Bosser over de stakkars moderatorene hver dag jegMed en sånn "personal" policy skulle du vært arbeidsgiver/leder, Tamara!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er jo det Bosser over de stakkars moderatorene hver dag jegMed en sånn "personal" policy skulle du vært arbeidsgiver/leder, Tamara!
Det hadde jo bare vært ondskap Tar hensyn til sommer, jul osv Dette skal jo være GØY, og kun detjobber med saken.
Men godt det er nå og ikke midt på sommeren må jeg innrømme
haha, hadde vært kjekt med en sjef som deg altsåEr jo det Bosser over de stakkars moderatorene hver dag jeg
Nemlig. Det er jo gøy på forum, spesielt når det er aktivitet og livDet hadde jo bare vært ondskap Tar hensyn til sommer, jul osv Dette skal jo være GØY, og kun det
Bare å skravle i vei jaÅååååå jeg ønsker meg vogna! Vi trenger en vogn med sittedel! Bare å skravle her da!
Ja, dette er gøy!Mhm! Gleder meg til avsløringen
AbsoluttNemlig. Det er jo gøy på forum, spesielt når det er aktivitet og liv
Herlig! Hvilken vogn har dere nå?Åååååå jeg ønsker meg vogna! Vi trenger en vogn med sittedel! Bare å skravle her da!
Bare å skravle ivei og ha det gøy.Stilig! Må varme opp fingrene og knotte i vei denne måneden skjønner jeg. [emoji1303]
Så utrolig fine premier! [emoji7] kjemper gjerne for babynest, tights, ringslynge eller vogn, selv om alt hadde vært fint å vinne [emoji56][emoji1]
Wow så flotte premier [emoji122]
Wow! For noen premier denne gangen!!
Krysser fingrene
Lavt krav for en så bra premie555???
Og 10 tråder?
Snart i mål....
Herlig! Hvilken vogn har dere nå?
Koselig sagt av deghaha, hadde vært kjekt med en sjef som deg altså