Jeg sjekka instagram i går formiddag uten å finne den. Og fb i morges. Så den var ny for meg i dag i alle fall, og jeg har lett aktivt, men er ikke ekspert på instagram daBle vist på Instagram i går eller dagen før
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg sjekka instagram i går formiddag uten å finne den. Og fb i morges. Så den var ny for meg i dag i alle fall, og jeg har lett aktivt, men er ikke ekspert på instagram daBle vist på Instagram i går eller dagen før
Ligger på insta som bilde kr 3 ensJeg sjekka instagram i går formiddag uten å finne den. Og fb i morges. Så den var ny for meg i dag i alle fall, og jeg har lett aktivt, men er ikke ekspert på instagram da
Jeg ogsåOg hvor mye vi må skravle.
Ja ikke minstOg hvor mye vi må skravle.
Jepp. Ønsker at flest mulig skal få mulighet til å vinne555???
Og 10 tråder?
Snart i mål....
Stod det ikke 20 tråder?555???
Og 10 tråder?
Snart i mål....
Gjorde det i går....Stod det ikke 20 tråder?
Der har vi allerde gjettet utfra topp 50- kriteriet ;-)Jepp. Ønsker at flest mulig skal få mulighet til å vinne
Ikke verst er ikke helt der ennå jeg, men dit skal jeg jammen komme meg555???
Og 10 tråder?
Snart i mål....
Der har vi allerde gjettet utfra topp 50- kriteriet ;-)
Og håpet er jo at dere drar med flere til å klare måletKult med ny/forbedret Xplory da og med ny fastsetting av kriterier er jeg snart i mål gitt
Vi håper å dra med så mange som muligOg håpet er jo at dere drar med flere til å klare målet
Med en sånn "personal" policy skulle du vært arbeidsgiver/leder, Tamara!Jepp. Ønsker at flest mulig skal få mulighet til å vinne
Ja, du snakker om vinn-vinn liksomFantastisk premie btw er jammen heldig den som vinner en vogn for å skravle litt på et forum
jobber med saken.Og håpet er jo at dere drar med flere til å klare målet