~Ønskebarn17&19
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Desemberlykke2017
Julegavene 2019
Sant detForskjell på frivillig arbeid mens man ser på film, og lønnet arbeid fordi man må
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sant detForskjell på frivillig arbeid mens man ser på film, og lønnet arbeid fordi man må
Flotte premier altså!!!!Ramlet vist på to premier
La til noe her..
Premie nummer 11,
Ramlet vist på to premier
Jeg mistenker det jeg også
Jobber heldigvis med mer enn bare forumet, ellers hadde jeg blitt gal i nøtta av dere for lenge sidenHadde vært en litt dum jobb ellers...
Det kan jo så være.Jobber heldigvis med mer enn bare forumet, ellers hadde jeg blitt gal i nøtta av dere for lenge siden
Det kan jo så være.
Det er vel greit å gjøre litt annet også.
Det kunne jo vært spennende å prøvd..Som fulltidsjobb, ja
Plutselig blir det degHm. Var mye artig der... Er heldig de som vinner
Premie nummer 12, kan vinnes av alle som er over plass nummer 50 på topp 100 listen. Du må også ha skrevet minst _____ innlegg i april (alt på hele forumet gjelder)og ha startet minst 20 nye tråder. Denne premien er verdt det Kjemp!!
Premien er levert av _____________
*bildet eller film*
Premiens verdi er ________ (vi har aldri hatt en så verdifull premie før)
Samme her! Høres ut som store greierDenne er jeg spent på!
I begynnelsen av mai oppdateres første innlegg med navn på vinnere (vanligvis, i denne mnd er premiene spredt over flere så usikkert hva Tamara gjør)Herregud så mye fint ! Hvordan vet man om man har vunnet noe ?
Åja Ok tusen takkI begynnelsen av mai oppdateres første innlegg med navn på vinnere (vanligvis, i denne mnd er premiene spredt over flere så usikkert hva Tamara gjør)
Nå til uka kommer det tilsvarende navn på vinnere fra mars
Samme her! Høres ut som store greier