***Velkommen til termin og barselsgruppe skravlekonkurranse i uke 12!

Tamara sa jo at man kan holde tellingen selv på egen gruppe i en av postene. Da var det dette hun mente. Det å ikke kunne se skjulte meldinger er vel ok litt spennende:p
 
Jeg synes vi kunne fått lista med hvor alle gruppene startet og hvor langt alle er etter et døgn [emoji16] Også ny sånn oppdatering en gang i døgnet fremover [emoji56]
 
Jeg synes vi kunne fått lista med hvor alle gruppene startet og hvor langt alle er etter et døgn [emoji16] Også ny sånn oppdatering en gang i døgnet fremover [emoji56]
Skulle komme oppdatering på snap i dag :)
 
Skulle komme oppdatering på snap i dag :)
Ja, men hvis de ligner på de som kom i går, så sier de meg ikke så mye. Da kom det vel ca 3 stk som sa "gruppenavn har nå xxx innlegg" 450 og 900 og "2016 gruppene er langt foran 2017. kom igjen!". Altså, hadde jeg tilhørt en av de tre gruppene som gjorde det bra hadde det vært fint, men nå aner jeg jo ikke hvordan vi ligger an. og det er jo det jeg bryr meg mest om xsmile6
 
Ja, men hvis de ligner på de som kom i går, så sier de meg ikke så mye. Da kom det vel ca 3 stk som sa "gruppenavn har nå xxx innlegg" 450 og 900 og "2016 gruppene er langt foran 2017. kom igjen!". Altså, hadde jeg tilhørt en av de tre gruppene som gjorde det bra hadde det vært fint, men nå aner jeg jo ikke hvordan vi ligger an. og det er jo det jeg bryr meg mest om xsmile6
Får håpe hun kommer med en oversikt over alle :)
 
Disse reglene deres må vi si er litt vanskelige å forstå seg på. Det står da at nedtellingstrådene våre teller med (nedtelling til termin feks), men de er da vitterlig blitt stengt hos oss? Har dere endret reglene? Litt forvirrende med nye kriterier hele tiden.. [emoji14]
Kriteriene har aldri endret seg. Men her har det gått litt fort i en sving for en moderator. Trådene som var låst inne hos dere er nå låst opp igjen og moderatoren har fått beskjed. Beklager dette :)
 
Kriteriene har aldri endret seg. Men her har det gått litt fort i en sving for en moderator. Trådene som var låst inne hos dere er nå låst opp igjen og moderatoren har fått beskjed. Beklager dette :)
Så bra! Det forklarer jo saken :D
 
Kommer det tall snart tamara? [emoji56]
 
Veldig gøy. Men jeg kan ikke love en slik oppdatering hver dag. Har masse andre arbeidsoppgaver også, men i ledige stunder skal jeg prioritere dette ;)
Litt spenning i å ikke vite også. Plutselig rykker noen forbi [emoji28]
 
Veldig gøy. Men jeg kan ikke love en slik oppdatering hver dag. Har masse andre arbeidsoppgaver også, men i ledige stunder skal jeg prioritere dette ;)
Siden tallene ikke er tilgjengelig for oss så kan jeg ikke tilby meg å hjelpe deg desverre. Ellers skulle jeg gjort det.
 
Håper noen andre på gruppen har fått det med seg da, Hmm:)
 
Back
Topp