Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skulle komme oppdatering på snap i dagJeg synes vi kunne fått lista med hvor alle gruppene startet og hvor langt alle er etter et døgn [emoji16] Også ny sånn oppdatering en gang i døgnet fremover [emoji56]
Ja, men hvis de ligner på de som kom i går, så sier de meg ikke så mye. Da kom det vel ca 3 stk som sa "gruppenavn har nå xxx innlegg" 450 og 900 og "2016 gruppene er langt foran 2017. kom igjen!". Altså, hadde jeg tilhørt en av de tre gruppene som gjorde det bra hadde det vært fint, men nå aner jeg jo ikke hvordan vi ligger an. og det er jo det jeg bryr meg mest omSkulle komme oppdatering på snap i dag
Får håpe hun kommer med en oversikt over alleJa, men hvis de ligner på de som kom i går, så sier de meg ikke så mye. Da kom det vel ca 3 stk som sa "gruppenavn har nå xxx innlegg" 450 og 900 og "2016 gruppene er langt foran 2017. kom igjen!". Altså, hadde jeg tilhørt en av de tre gruppene som gjorde det bra hadde det vært fint, men nå aner jeg jo ikke hvordan vi ligger an. og det er jo det jeg bryr meg mest om
Kriteriene har aldri endret seg. Men her har det gått litt fort i en sving for en moderator. Trådene som var låst inne hos dere er nå låst opp igjen og moderatoren har fått beskjed. Beklager detteDisse reglene deres må vi si er litt vanskelige å forstå seg på. Det står da at nedtellingstrådene våre teller med (nedtelling til termin feks), men de er da vitterlig blitt stengt hos oss? Har dere endret reglene? Litt forvirrende med nye kriterier hele tiden.. [emoji14]
Så bra! Det forklarer jo sakenKriteriene har aldri endret seg. Men her har det gått litt fort i en sving for en moderator. Trådene som var låst inne hos dere er nå låst opp igjen og moderatoren har fått beskjed. Beklager dette
Alle tallene er nå sendt ut på snap (Tok litt tid, dattera mi hadde legetime. Passet såååå dårlig akkurat i dag )Kommer det tall snart tamara? [emoji56]
Så det spennende med tallAlle tallene er nå sendt ut på snap (Tok litt tid, dattera mi hadde legetime. Passet såååå dårlig akkurat i dag )
Veldig gøy. Men jeg kan ikke love en slik oppdatering hver dag. Har masse andre arbeidsoppgaver også, men i ledige stunder skal jeg prioritere detteSå det spennende med tall
TitteAlle tallene er nå sendt ut på snap (Tok litt tid, dattera mi hadde legetime. Passet såååå dårlig akkurat i dag )
Litt spenning i å ikke vite også. Plutselig rykker noen forbi [emoji28]Veldig gøy. Men jeg kan ikke love en slik oppdatering hver dag. Har masse andre arbeidsoppgaver også, men i ledige stunder skal jeg prioritere dette
Åhh roter jeg med da. Ikke fått jeg . Har da babyverden på snapVeldig gøy. Men jeg kan ikke love en slik oppdatering hver dag. Har masse andre arbeidsoppgaver også, men i ledige stunder skal jeg prioritere dette
Legetimer må man bare ta når de kommerAlle tallene er nå sendt ut på snap (Tok litt tid, dattera mi hadde legetime. Passet såååå dårlig akkurat i dag )
Siden tallene ikke er tilgjengelig for oss så kan jeg ikke tilby meg å hjelpe deg desverre. Ellers skulle jeg gjort det.Veldig gøy. Men jeg kan ikke love en slik oppdatering hver dag. Har masse andre arbeidsoppgaver også, men i ledige stunder skal jeg prioritere dette
Siden tallene ikke er tilgjengelig for oss så kan jeg ikke tilby meg å hjelpe deg desverre. Ellers skulle jeg gjort det.
Så ikke hvilken plass nov 15 var på vel?!Lagt ut tallene på skravletråden men her har dere den igjen
Dette er ikke VÅR tråd vet du ;-)Lagt ut tallene på skravletråden men her har dere den igjen