***Velkommen til termin og barselsgruppe skravlekonkurranse i uke 12!

Så flott! Hele 10 grupper påmeldt allerede!! :D
Et spørsmål! :)
De ti innleggene man må ha pr dag, gjelder det for alle i gruppen - for at gruppa skal være med i trekningen, eller for hver enkelt?

Altså, dårlig formulert.. Men, vil hele gruppa bli utelukket fra trekning, dersom et av enkeltmedlemmene ikke klarer de ti innleggene, eller vil kun medlemmet ikke få være med på trekning?
 
Et spørsmål! :)
De ti innleggene man må ha pr dag, gjelder det for alle i gruppen - for at gruppa skal være med i trekningen, eller for hver enkelt?

Altså, dårlig formulert.. Men, vil hele gruppa bli utelukket fra trekning, dersom et av enkeltmedlemmene ikke klarer de ti innleggene, eller vil kun medlemmet ikke få være med på trekning?
Nei. Den gruppen som produserer flest innlegg vinner.
Trekning av premier blir blant de som har meldt seg på og oppfylt innleggskravet i løpet av uken.
 
Her er oppdatert info som blir lagt i alle påmeldte grupper nå:

Da er uke 12 endelig her, og her er litt info til dere:

Det er om å gjøre å være den gruppen som skravler mest i uke 12!

Telling starter mandag 20 mars kl 8 og avsluttes søndag 26 mars kl 22.

Det er jeg som noterer tall og holder oversikt, men dere kan selv se tallene deres ved å gå ut i hvert årstallsrom og se sammenlagt tall.

Alt som skrives i en gruppe (både på åpen og skjult, våre bilder, våre dagbøker og våre leker) telles med. Det vil dog ikke bli flyttet dagbøker til termingrupper i uke 12, da dette kan øke tallet betraktelig uten å være reelle innlegg.

Vanlig regler gjelder. Telletråder (med unntak av nedtelling til OUL og temin ol.), tråder med ett ord/smily, svada/spam, mer enn 5 korte svar etter hverandre av en og samme person ol. er ikke lov.

Les forumregler her! Vi både kan og vil komme til å slette tråder som bryter med reglene våre.

Vi tillater ikke at noen bruker dagboken sin for å øke gruppens samlede innlegg. Posting i dagboken skal foregå på vanlig måte og ikke spammes.

Vi tillater ikke at medlemmer som ikke tilhører termingruppen kommer inn i gruppen å hjelper til med å øke antall innlegg!

Vi oppfordrer til gode diskusjoner, mange tråder, skravling og mye gøy :)

Lykke til alle sammen! Vi heier på dere alle :D
 
Gir du status underveis? :)
 
Tror du jeg egentlig har tid til å sitte her å regne på tall :p :p :smiley-angelic006:hello2:notworthy:taunt005:talk030
Det tok jo plutselig helt av her. :D

JEg fikk ikke tatt start-tallene klokken åtte (tok ca hav åtte da) men har ikke tid til å sitte og regne, mest fordi jeg må visst ut på arten nå. Får se hva jeg finner tid til i kveld.

Skal jo bare.. legge unger, jobbe, skravle... klart jeg regner tall inimellom? ;)
 
Back
Topp