***Velkommen til termin og barselsgruppe skravlekonkurranse i uke 12!

JEg fikk ikke tatt start-tallene klokken åtte (tok ca hav åtte da) men har ikke tid til å sitte og regne, mest fordi jeg må visst ut på arten nå. Får se hva jeg finner tid til i kveld.

Skal jo bare.. legge unger, jobbe, skravle... klart jeg regner tall inimellom? ;)
Januar 2016 sitt starttall presis kl 8.00 var 75.501
 
Etter en rask titt ser det nå ut til at gruppen som leder an har skrevet hele 900 innlegg allerede, men flere grupper ligger rett bak.
2017 gruppene har ikke våknet helt enda dessverre, her trenger vi litt hjelp til å få dem igang! Vær med å hjelp gruppen din :D
 
Enn april2016?:) Var opptatt med bleieskift og frokost da vi startet[emoji23]
 
Jeg skjønner ikke hvilke tall jeg får opp hos meg..? Ser du f.eks skriver at januar 2016 begynte med 75.501 men dette var tallet jeg fikk opp kl 07.48 og tok screenshot av..
IMG_3019.PNG
Kan noen forklare en forvirra sjel hvilke tall jeg ser/ikke ser? Skjønner ingenting jeg! :p
 
Jeg skjønner ikke hvilke tall jeg får opp hos meg..? Ser du f.eks skriver at januar 2016 begynte med 75.501 men dette var tallet jeg fikk opp kl 07.48 og tok screenshot av..
Vis vedlegget 221154
Kan noen forklare en forvirra sjel hvilke tall jeg ser/ikke ser? Skjønner ingenting jeg! :p
Hmm. Kan det være at skjult ikke viser for den som ikke har tilgang?

Jeg tok denne.

dd6867d1457d531207cba137dc22ebac.jpg
 
Hmm. Kan det være at skjult ikke viser for den som ikke har tilgang?

Jeg tok denne.

dd6867d1457d531207cba137dc22ebac.jpg
Ja, det kan hende.. så da kan man altså kun holde oversikt på sitt eget forum da, og ikke vite hva alle andre skriver..? Så kjedelig :p
 
Ja, det kan hende.. så da kan man altså kun holde oversikt på sitt eget forum da, og ikke vite hva alle andre skriver..? Så kjedelig :p
Tenkte samme tanke
 
Hmm. Kan det være at skjult ikke viser for den som ikke har tilgang?

Jeg tok denne.

dd6867d1457d531207cba137dc22ebac.jpg
Skjult vises ikke når man ikke har tilgang fant vi også ut i dag. Så får kun holdt kontroll på oss selv..
 
Velkommen til termin og barselsgruppe skravlekonkurranse!

I uke 12 ( 20 - 26 mars) vil vi avholde en skravlekonkurranse mellom termin og barselsgruppene! Alle gruppene kan melde seg på!
Påmelding foregår i denne tråden!

Regler for påmelding!

I hver termingruppe blir det laget en tråd fra meg der dere skal melde dere på som enkeltdeltagere først.

Når en gruppe har minst 9 deltagere, velger dere kjapt en som er gruppeleder denne uken. Gruppelederen melder gruppen deres på i denne tråden.

Gruppelederens ansvar blir å melde på gruppen, motivere gruppen til skravling, og å holde kontakten med meg hvis det er spørsmål underveis.

Påmeldingsfrist som enkeltmedlem i egen tråd i gruppen din er torsdag 16 mars.
Påmeldingsfrist som gruppe i denne tråden er lørdag 18 mars.

Regler for konkurransen!

Det er om å gjøre å være den gruppen som skravler mest i uke 12!

Telling starter mandag 20 mars kl 8 og avsluttes søndag 26 mars kl 22.

Det er jeg som noterer tall og holder oversikt, men dere kan selv se tallene deres ved å gå ut i hvert årstallsrom og se sammenlagt tall.

Alt som skrives i en gruppe (både på åpen og skjult, våre bilder, våre dagbøker og våre leker) telles med. Det vil dog ikke bli flyttet dagbøker til termingrupper i uke 12, da dette kan øke tallet betraktelig uten å være reelle innlegg.

Vanlig regler gjelder. Telletråder (med unntak av nedtelling til OUL og temin ol.), tråder med ett ord/smily, svada/spam, mer enn 5 korte svar etter hverandre av en og samme person ol. er ikke lov.

Det lønner seg å spre ordet og få med mange! Lag nye tråder og gode diskusjoner!

Husk at vanlige forumregler gjelder hele veien, og vi både kan og vil komme til å slette tråder som bryter med reglene våre.

Premier!
Vi vil trekke ut vinnere fra de tre gruppene som skravler mest.
For å kunne vinne må du fylle alle disse tre kriteriene:
  • Stå oppført på påmeldingslisten i gruppen din
  • Stå oppført på terminlisten / fødelisten i gruppen din
  • Vært aktiv minst 5 av 7 dager i gruppen din. Minst 10 innlegg per aktive dag i gruppen din


Premiene er som følger:

1 plass:
2 stykker vinner hver sin Fødselsplakat
1 vinner boka «Til orientering – Saksopplysninger fra de minste», illustrert av Karine Haaland.
3 stykker vinner hver sin lue i merinoull fra Bluum i fargen valnøtt
3 stykker vinner en pakke fra Hipp med 3 smootier og en overraskelse

2 plass:
4 stykker vinner hver sin bok «Til orientering – Saksopplysninger fra de minste», illustrert av Karine Haaland.
2 stykker vinner hver sin lue i merinoull fra Bluum i fargen valnøtt
3 stykker vinner en pakke fra Hipp med 3 smootier og en overraskelse


3 plass:
5 stykker vinner en valgfri pakke Navnesmokker
2 stykker vinner en pakke fra Hipp med 3 smootier og en overraskelse


Informasjon om premiene:

Fødselsplakat (5 vinnere)
Vis vedlegget 219863

Fødselsplakat.no tilbyr en serie unike og personlige bilder hvor vi skalerer illustrasjonene til barnets faktiske fødselslengde i skala 1:1. Illustrasjonene er altså i eksakt samme størrelse som barnet da det ble født, og er et hyggelig minne for fremtiden. Vi legger også inn informasjon om barnets navn, fødselsvekt og -lengde, samt sted, dato og klokkeslett da det ble født. Bildenes kvalitet og stilrene design gjør at de passer like godt i stuen som på barnerommet.
Premiene er levert av Fødselsplakat.no og har en verdi på 700 kr


Lue i merinoull (5 vinnere)
Vis vedlegget 219865

Søt lue i supermyk, økologisk merinoull. God kvalitet med flate behagelige sømmer i økologisk tråd. Luen har ingen sømmer midt bak på hodet som kan gnage når barnet ligger.
God passform, knytes under hake.
Premiene er levert av Bluum og har en verdi på 99 kr


Pakke fra Hipp (8 vinnere)
Vis vedlegget 219866

HiPP er verdens største produsent av økologiske barnematprodukter, og vår visjon er alltid å tilby barn den best mulige starten på livet. Å velge økologisk allerede fra starten av gjør ikke bare godt for de minste barna og for dyrene – det gir også våre fremtidige generasjoner et bedre miljø og en bedre verden.
Pakken inneholder 3 smootier og en overraskelse
Premiene er levert av Hipp og har en verdi på ca 110 kr


Boken «Til orientering – Saksopplysninger fra de minste», illustrert av Karine Haaland. (5 vinnere)
Vis vedlegget 219869

"Til orientering" er en kavalkade av interessante fakta, gode råd og forbløffende saksopplysninger fra de minste. Sitatene er humoristisk illustrerte av prisbelønte Karine Haaland.
Premien er levert av Font Forlag og har en verdi på 199 kr

Valgfri pakke Navnesmokker (5 vinnere)
Vis vedlegget 219868

Vinnerne velger selv hvilke pakke navnesmokker de ønsker, samt farge og navn på smokkene.
Informasjon om pakkene man kan velge mellom ligger her

Premiene er levert av Navnesmokken og har en verdi på ca 110 kr

EDIT: Vi så at det ble vanskelig for mange av de eldre gruppene å stille med 15 medlemmer, så vi har satt ned antallet til 9. Vi valgte 9 fordi vi ikke fikk det til å gå opp med antall premier på noen annen måte. Håper dette gjør at flere grupper får til å melde seg på :)

Disse reglene deres må vi si er litt vanskelige å forstå seg på. Det står da at nedtellingstrådene våre teller med (nedtelling til termin feks), men de er da vitterlig blitt stengt hos oss? Har dere endret reglene? Litt forvirrende med nye kriterier hele tiden.. [emoji14]
 
Back
Topp