***Velkommen til termin og barselsgruppe skravlekonkurranse i uke 12!

Aktivitet!!! [emoji176][emoji307][emoji178][emoji180][emoji179][emoji251][emoji23]
 
Utrolig morsom uke! Håper alle andre lag også har hatt det så morsom med så mange gode samtaler og crazyprat som juni16 har![emoji4][emoji4][emoji106]
 
Utrolig morsom uke! Håper alle andre lag også har hatt det så morsom med så mange gode samtaler og crazyprat som juni16 har![emoji4][emoji4][emoji106]
Har hatt det utrolig morsomt med crazy temaer og bonanzaer :)
 
1 plass:
2 stykker vinner hver sin Fødselsplakat
Vinnere: BMC og SB93
1 vinner boka «Til orientering – Saksopplysninger fra de minste», illustrert av Karine Haaland.
Vinner: Junifamilien
3 stykker vinner hver sin lue i merinoull fra Bluum i fargen valnøtt
Vinnere: Lillemirakel♡, Alvvays og sandra88
3 stykker vinner en pakke fra Hipp med 3 smootier og en overraskelse
Vinnere: *Blenda*, Xtina87 og Thers

2 plass:
4 stykker vinner hver sin bok «Til orientering – Saksopplysninger fra de minste», illustrert av Karine Haaland.
Vinnere: Midnattssol, Thessaniya , Minimeg og GladPus
2 stykker vinner hver sin lue i merinoull fra Bluum i fargen valnøtt
Vinnere: Kristin90 og Vapp
3 stykker vinner en pakke fra Hipp med 3 smootier og en overraskelse
Vinnere: MariaP, Bolla86 og Tiaso

3 plass:
5 stykker vinner en valgfri pakke Navnesmokker
Vinnere: Yummy_mummy, tiia85, KAYN, Emiliemamma, TeMar
2 stykker vinner en pakke fra Hipp med 3 smootier og en overraskelse
Vinnere: Lutzern, Mamma2012 < 3
 
Gratulerer til alle vinnere! [emoji1]
 
Gratulerer til alle med vel overstått konkurranse og til dere som stakk av med premiene - vel fortjent! :)

Juni 2016 var helt suverene, klarer ikke å forstår hvordan de klarte å oppnå tallet sitt! :O :D Blir spennende å se hvem som stikker av med seieren neste gang det blir avholdt en lignende konkurranse. ;)
 
Gratulerer til alle med vel overstått konkurranse og til dere som stakk av med premiene - vel fortjent! :)

Juni 2016 var helt suverene, klarer ikke å forstår hvordan de klarte å oppnå tallet sitt! :O :D Blir spennende å se hvem som stikker av med seieren neste gang det blir avholdt en lignende konkurranse. ;)
Oktober'16, heilt klart ;) men, mandag-fredag hadde vore betre, 7 dager var i heftigste laget [emoji14]
 
Oktober'16, heilt klart ;) men, mandag-fredag hadde vore betre, 7 dager var i heftigste laget [emoji14]
Enig! Det ble veldig lenge for oss som skulle følge med på dere også.

Om det blir en lignende konkurranse en annen gang så vil vi nok endre på noen ting, og ta med oss alt det positive fra denne runden. For det ble veldig mye bedre enn det jeg trodde faktisk ;)
 
Litt lenge å holde oppe konsentrasjonen ja
 
Jeg har ihvertfall skjerpet skravlekniven, så vi er klare for en ny runde, når som helst ^^
 
Weeee, jeg har vunnet noe her inn for første gang :)
Hva gjør jeg for å få premien ?
 
Back
Topp