Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke ledd så mye og vært så glad på lengeUtrolig morsom uke! Håper alle andre lag også har hatt det så morsom med så mange gode samtaler og crazyprat som juni16 har![emoji4][emoji4][emoji106]
Har hatt det utrolig morsomt med crazy temaer og bonanzaerUtrolig morsom uke! Håper alle andre lag også har hatt det så morsom med så mange gode samtaler og crazyprat som juni16 har![emoji4][emoji4][emoji106]
Haha samme her! Så fantastisk morsomt og bra damer her![emoji16]Har ikke ledd så mye og vært så glad på lenge
Haha sånn som jeg har ledd![emoji23][emoji23][emoji85]Har hatt det utrolig morsomt med crazy temaer og bonanzaer
Gratulerer til 2016-junimammaene! og Februar 2014, tusen takk for kampen om 2.plassen,dere gav oss skikkelig konkurranse! Hilsen oktober'16-mamma
Oktober'16, heilt klart men, mandag-fredag hadde vore betre, 7 dager var i heftigste laget [emoji14]Gratulerer til alle med vel overstått konkurranse og til dere som stakk av med premiene - vel fortjent!
Juni 2016 var helt suverene, klarer ikke å forstår hvordan de klarte å oppnå tallet sitt! :O Blir spennende å se hvem som stikker av med seieren neste gang det blir avholdt en lignende konkurranse.
Enig! Det ble veldig lenge for oss som skulle følge med på dere også.Oktober'16, heilt klart men, mandag-fredag hadde vore betre, 7 dager var i heftigste laget [emoji14]
GratissWeeee, jeg har vunnet noe her inn for første gang
Hva gjør jeg for å få premien ?