Vekttråden

Gikk ned 10,5 kg før kvalmen stabiliserte seg. Har gått opp 3 av disse igjen, så har fortsatt gått ned endel kg.
 
Uke 5 - 62,3
Uke 6 - 62,3
Uke 7 - 61,9
Uke 8 - 62,4
Uke 9 - 61,3
Uke 10 - 60,9
Uke 11 - 62,5
Uke 12 - 61,1
Uke 13 - 62,5

Her er det litt opp og ned, alt etter hvilken form jeg har vært i :) Trivselsvekten min før jeg ble gravid da jeg trente en del vekter var rundt 62 kg. Når jeg ikke trente vekter var jeg 58kg, så jeg tar utgangspunkt i sistnevnte da jeg ikke har vært noe særlig i fysisk aktivitet siden jeg ble gravid :)
 
+1,5kg:)
 
Jaja, det skjer ikke mye vektoppgang her, nei.
Og nå skal vi på ferie, så neste uke har jeg ikke vekta mi, men jeg pleier gå ned i ferien hos svigers fordi vi spiser så sjeldent, og farter stadig mellom to hus
 
Fra 55 kg til 56,6 :) uke 15+5
 
Veier mer enn de fleste her, men det gjør meg ingenting å dele vekt allikevel. Er nesten 180 cm høy også da, så har litt å fordele vekta på ;) Gikk ned mye i starten pga kvalme, så målet er igrunn å ikke gå opp så alt for mye. Så får vi se hvordan det går, er allerede 100% sykemeldt pga bekkenløsning..

Uke 2: 85 kg
Uke 4: 82 kg
Uke 6: 80 kg
Uke 7: 77 kg
Uke 9: 75 kg
Uke 10: 75 kg
Uke 12: 77 kg
Uke 13: 76 kg
Uke 15: 77 kg
Uke 18: 79 kg
 
Last edited:
Da var jeg plutselig begynt å øke i vekt! 17+1 i dag og er nå 59,9kg. 1kg mer enn startvekt :)
 
Jeg gikk også litt opp, men er fortsatt under starten
 
16 uker, opp 6 kg... Dvs ligger likt som i forrige sv. Da gikk jeg opp 21 totalt.
 
Da jeg var 17 uker hadde jeg gått opp 4 kg. Hater å gå mer opp i vekt. Jeg er livredd for å bli over 90 kg :-(
 
Har ikke gått opp noen ting jeg :-( men jeg har blitt smalere i ansiktet og kragebenet/brystet, så tror muligens jeg har mistet et par kg der og så lagt på meg de på magen.
Er du bekymret for at du går for mye opp i vekt ville jeg pratet med jordmor om det men tror ikke 4 kg i uke 17 er farlig altså :) du skal jo gå opp i vekt men det blir jo fort borte igjen!
 
Back
Topp