Vekttråden

Vekt før jeg ble gravid var 60 kg, og var akkurat på vekta nå og den viste 62,2. Jeg er 12 uker på vei i dag ifølge ultralyden jeg tok på torsdag. Spennende å se hvor vekta ender tilslutt :)
 
Aner ikke om jeg har gått opp eller ikke nå. Skal på kontroll til mandag, så da finner jeg det ut :)
 
Opp 2 kg her..
 
Skulle gjerne begynt å gå oppover snart.
Andre trimester på mandag, da hadde det ikke gjort noe om jeg hadde gått litt opp... Det er jo meningen det.
 
Har ikke veid meg siden Før jeg begynte med femar I mars. Skal på første kontroll på onsdag, så blir nok veid da. Veide 57 kg I mars, og regner med at jeg har gått opp 3-4 kg.
 
Går fortsatt veldig opp og ned her :p laveste jeg har vært på er 57.9, høyeste (etter kjøp av ny vekt) er 58.7. Men i dag, to dager etter 58.7 målingen, var jeg nede på 58.1 igjen.. Satser på at jeg i de kommende ukene får noen kilo ekstra :p
 
Gått opp 4 av de 9 kg som forsvant Pga hyperemesisn .jg prøver å ta det rolig og ikke stresse med det, men jeg håper virkelig det stagnerer litt . Jeg la på meg veldig mye med minstemann i 09 og har jobbet 4 år for å få av 50 av de kg, fortsatt litt igjen som står på vent(er ca 10 kg for mye enda) men er såklart livredd for å legge på meg så mye igjen ..
 
På stedet hvil
 
Går fortsatt veldig opp og ned her :p laveste jeg har vært på er 57.9, høyeste (etter kjøp av ny vekt) er 58.7. Men i dag, to dager etter 58.7 målingen, var jeg nede på 58.1 igjen.. Satser på at jeg i de kommende ukene får noen kilo ekstra :p
12+6, fortsatt ikke noe vektøkning å skryte av, 58.3 i dag
 
Dytter.

Sakte men sikkert en kilo.... Ned...
 
Hadde gått ned 0,5 kg, så håper på økning på neste kontroll den 20.
 
Vekten står stille, heldigvis! Her lyser det 77 mot meg, og det er nok for min del...! Håper babyen kan spise av fettreservene og stjele min vekt :p
 
Opp 3 kg her:(
 
Jeg starta på 68... Men er nå på 80kg.. 14+3 her :nailbiting::banghead::dead::facepalm:
 
Starta på 59 kg og er nå 62 kg. Helt ok vektoppgang vil jeg tro. 13+3 I dag :)
 
Opp 2,5 kg :) 14+5
 
Back
Topp