Har ikke veid meg ennå, men tipper det har kommet mellom 2-5 kg kanskje. Er 11+3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg har det på samme måte. Har antagelig gått opp 3-4 kg, og siden jeg ikke har fått noe gravidmage enda, kjennes det veldig rart ut. Jeg har derimot ikke vært så mye i bevegelse. Har vært utrolig sliten (og spist mye majones, hehe). Kanskje det blir lettere når magen "popper" og hodet klarer å ta innover seg _hvorfor_ vekta går opp ?Jeg har nå gått opp ca 4kg, og bikket akkurat 70kg. Har ikke tenkt før at jeg har et anstrengt forhold til vekt, men kjente faktisk litt på det nå ettersom jeg aldri har veid 70 kg før. Det er som om hodet ikke er 100% tunet inn på at jeg faktisk er gravid enda, så det kommer en liten, irriterende stemme fra siden som klager over økningen når jeg jevnlig har holdt meg i aktivitet. Det gir jo INGEN mening, for vekten vil jo øke jevnlig, og det er BRA. Rart hvordan både kropp og sinn må tilpasse seg denne nye tilværelsen…
Ja, vi får håpe det hjelper litt på tankene når magen er tydelig og minner oss på at her skjer det noeJeg har det på samme måte. Har antagelig gått opp 3-4 kg, og siden jeg ikke har fått noe gravidmage enda, kjennes det veldig rart ut. Jeg har derimot ikke vært så mye i bevegelse. Har vært utrolig sliten (og spist mye majones, hehe). Kanskje det blir lettere når magen "popper" og hodet klarer å ta innover seg _hvorfor_ vekta går opp ?
Jeg har nå gått opp ca 4kg, og bikket akkurat 70kg. Har ikke tenkt før at jeg har et anstrengt forhold til vekt, men kjente faktisk litt på det nå ettersom jeg aldri har veid 70 kg før. Det er som om hodet ikke er 100% tunet inn på at jeg faktisk er gravid enda, så det kommer en liten, irriterende stemme fra siden som klager over økningen når jeg jevnlig har holdt meg i aktivitet. Det gir jo INGEN mening, for vekten vil jo øke jevnlig, og det er BRA. Rart hvordan både kropp og sinn må tilpasse seg denne nye tilværelsen…
Da er vi litt i samme båt. Jeg har fått samme anbefaling og jeg har gått opp 6 kg til no (19 uker). Jeg passer på kaloriinntaket, men vekta hopper plutselig opp en kg over natten og så bare blir den der. Jeg og er glad i søtt, ble avhengig av noe søtt da jeg spydde og var kvalm mellom uke 5 og 15, og det er vanskelig å snu trenden da motivasjonen er lav, fordi jeg kan jo ikke bli "tynn uansett".17 uker på vei og gått opp nesten 4kg. Har høy startvekt og burde ikke gå opp mer enn 5-9kg totalt står det. Merker de ekstra kiloene på kroppen, og er ikke egentlig helt komfortabel med disse endringene. Spiser normalt sunt til måltider, men vet det blir for mye søtt og for lite aktivitet. Jeg vet jo at jeg må gjøre noe med det, men motivasjonen er ikke på topp.
Skjønner så godt hva du mener, og kjenner meg veldig igjen med dette at det plutselig kommer et kilo ekstra «over natten», uten at jeg egentlig har gjort eller spist noe annet enn jeg bruker. Også dette du skriver med at man blir jo ikke tynn uansett… Vet ikke helt hvor jeg skal finne motivasjon, men ligger kanskje noe i å ikke ha lørdag hver dag.Da er vi litt i samme båt. Jeg har fått samme anbefaling og jeg har gått opp 6 kg til no (19 uker). Jeg passer på kaloriinntaket, men vekta hopper plutselig opp en kg over natten og så bare blir den der. Jeg og er glad i søtt, ble avhengig av noe søtt da jeg spydde og var kvalm mellom uke 5 og 15, og det er vanskelig å snu trenden da motivasjonen er lav, fordi jeg kan jo ikke bli "tynn uansett".