Første svangerskap gikk jeg opp 20 kg. Gikk faktisk mest opp i 1 og 2 trimester. Men jeg spiste en del usunn mat, også hadde jeg mye vann i kroppen. Jeg har alltid vært veldig slank så ble nesten som ett sjokk for meg når jeg gikk opp så mye i vekt. Jordmor sa at jeg mest sansynlig trengte det siden jeg var så lita. Men jeg fikk svangerskaps diabetes, og da måtte jeg kutte ut sukker og trappe ned på karbohydrater. Da slutta jeg å gå så fort opp i vekt,og vanne i kroppen forvant nesten. Nå så har jeg ikke gått opp mere enn 2 kg. Men sliter en del med ibs så kroppen rekker vel ikke ta opp så mye næring. Husk at når du trener så kan du også gå.opp i vekt på en god måte da
tror ikke du har noe å bekymre deg for værtfall, tenker at når man spiser relativt sundt og hålder seg aktive så går det bra 

er nå 12+3 og lagt på meg 5 kilo allerede! Så satser på at den ikke er reell
Satser på at vi kan ta det med en klype salt. Prøvde å finne igjen kilden nå, men klarte det ikke. Kanskje like så greit

Men jeg tror og håper noe av det er vann , fordi anklene mine er tjukke for tiden! Men det har blitt for mye søtt. Jeg har alltid værti en vektnedgangsreise, så å skulle gå opp i vekt har gjort at jeg har gitt litt blaffen dessverre- i tillegg til at fysisk aktivitet har gjortmeg kvalm 
jeg må ha polarbrød med leverpostei,majo å sylteagurk hver dag
15 av kiloene gikk jeg opp til uke 15..