Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
28+1 og opp 14 kg her... huhei hvor det gårfatter IKKE hvordan det i det hele tatt er mulig å kun ha gått opp 3-5 kg??? Tror jeg må holde meg unna denne tråden permanent
Kan ha noe med utgangspunktet å gjøre. Med ca 74kg fordelt på 159cm da jeg ble gravid hadde iallfall jeg mer enn det jeg trengte.28+1 og opp 14 kg her... huhei hvor det gårfatter IKKE hvordan det i det hele tatt er mulig å kun ha gått opp 3-5 kg??? Tror jeg må holde meg unna denne tråden permanent
Når jeg har nesten 35 i bmi så er det helt greit at jeg ikke har gått opp mer enn et par kg. Det er jo ikke anbefalt for noen normalvektig28+1 og opp 14 kg her... huhei hvor det gårfatter IKKE hvordan det i det hele tatt er mulig å kun ha gått opp 3-5 kg??? Tror jeg må holde meg unna denne tråden permanent
Vi er alle forskjellige (heldigvis), og har skjønt at det er vanskelig å kontrollere vekten i svangerskapet (til tross for alle mulige anbefalinger). Jeg har gått opp ca 8 kg nå, men pilen peker stadig brattere oppover, og likevel har jeg først nå begynt å bli skikkelig sulten hele tiden! Det kan bli interessant28+1 og opp 14 kg her... huhei hvor det gårfatter IKKE hvordan det i det hele tatt er mulig å kun ha gått opp 3-5 kg??? Tror jeg må holde meg unna denne tråden permanent
Vi er alle forskjellige (heldigvis), og har skjønt at det er vanskelig å kontrollere vekten i svangerskapet (til tross for alle mulige anbefalinger). Jeg har gått opp ca 8 kg nå, men pilen peker stadig brattere oppover, og likevel har jeg først nå begynt å bli skikkelig sulten hele tiden! Det kan bli interessant
Syns ikke du har noen grunn til å føle deg dårlig mtp vekten din i alle fall men om du føler det, så er det nok sunnere for den mentale helsen din å holde seg unna tråden Jeg har sluttet å følge alle på Instagram som får meg til å føle meg dårlig!
Skjønner jeg godt! Er ubehagelig at kroppen plutselig endrer seg så mye på kort tid. Selv om det er for en god og hyggelig grunn, så er det ikke så gøy å plutselig miste kontroll på kroppen!Takk for støttende svar, jeg synes det er skikkelig fælt å ha gått opp så mye. Det er jo ikke sånn at jeg noen gang har opplevd så stor vektoppgang tidligere, og i alle fall ikke på så kort tid. Skjønner at flere av de som har gått opp lite har vært overvektige fra begynnelsen og da gir det jo mer mening
Skjønner jeg godt! Er ubehagelig at kroppen plutselig endrer seg så mye på kort tid. Selv om det er for en god og hyggelig grunn, så er det ikke så gøy å plutselig miste kontroll på kroppen!
her veies jeg på hver eneste kontroll hos gyn/jordmor + hos endo.Har ikke veid meg én eneste gang i svangerskapet
her veies jeg på hver eneste kontroll hos gyn/jordmor + hos endo.