Vekta nå?

28+6 og opp 10kg

31+1, opp 10 kg. Kjenner dette kjem til å bli tungt.

Hehe, jeg er godt opp 22 kg :P å jeg er i uke 30+2:P jeg har aldri veid over 50kg å nå er jeg nesten 70kg hehe så kjenner det på kroppen ;)
Ja, det er stor forskjell! Eg er imidlertid overvektig i utgangspunktet og bør ikkje legge på meg så mykje, det er tungt nok frå før liksom. Får sjå kor eg ender opp, det blei +22 første gong og +9 andre (men då kasta eg opp veldig mykje), ligg nok an til ca 20 denne gongen og.

Ja, det er stor forskjell! Eg er imidlertid overvektig i utgangspunktet og bør ikkje legge på meg så mykje, det er tungt nok frå før liksom. Får sjå kor eg ender opp, det blei +22 første gong og +9 andre (men då kasta eg opp veldig mykje), ligg nok an til ca 20 denne gongen og.

Åja, dette er første min så :))
Jeg sliter veldig med oppkast enda :/ men det er ikke lenge igjen ;)

Opp 1,7kg nå.. Har hatt craving på litt mer usunne ting, og har vært litt for mye i ro denne uka etter en slitsom forrige uke. Mulig litt mer vann har kommet til også. Håpet på å ikke krysse 90kg, så må kutte ut den ekstra kosen jeg har unnet meg i det siste og bevege meg litt mer så det ikke øker for mye mot slutten nå.

Må presisere at jeg hadde en startbmi på 35 og derfor håper på å ikke gå opp noe særlig i vekt. Spiser sunt og nok og oppfordrer ingen til å prøve å begrense vektøkning!

32 +6 16,5kg opp!:o håper jeg ikke går opp mer enn 20 I hvertfall:o

Da har jeg kommet meg helt opp til 84 kg (startvekt 76-77kg) så nå er det ikke lenge igjenn til jeg har sprengt målet mitt om ikke å gå opp mer enn 10 kg.... Går opp skummelt fort nå!

Her er jeg på pluss 20kg i uke 31+5
Starta på 63kg. Er 1,80cm. Så har mye plass det kan fordele seg på :p det meste er på pupper og mage, men litt ellers på kroppen :o
Har gått opp over 20kg med de andre også. Men har trent meg ned til startvekt alle gangene. Så stresser ikke :p

Veide 52 før svgskap og nesten 60 nå. Gikk ned i begynnelsen, så totalt har jeg sikkert lagt på meg 10kg
I uke 31+4

Back
Topp