B
Blue Angel
Guest
Opp 6 kilo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner deg godt, og ja, er verdt det, men er noe med at dette jo er din kropp! Å være tilskuer til esing er ikke alltid lett
Jeg tenker imidlertid at kroppen lånes ut en periode nå, så når den blir min igjen kan jeg "fikse" den
Hvordan ligger det an med vekta deres?
Her merker jeg mer vann i kroppen og et par kg opp av det. Gikk ned ca 5 kg første tre mnd, nå er 6 kg kommet på igjen.
Har verdens fineste gravidmage <3 men resten av kroppen vil jeg bare gjemme bort, føler meg feit og "valkete" all over, til og med på ryggen
Tetrsittende klær er bare å glemme, nekter å gå i det føler jeg ser ut som en flodhest, og har fått superdårlig selvtillit..
Jeg skal prøve å blottlegge meg litt i håp om at det kanskje kan hjelp..
Min vekt før graviditeten var 67kg. Nå er den 76kg. Jeg er bare i uke 18+5! Jeg teller mine kalorier og spiser ikke mellom måltidene. Det betyr bare at graviditet er VELDIG forskjellig fra person til person. Det jeg har funnet ut at hjelper på selvbilde, er hvis jeg prioriterer å gå tur hver dag. Da vet jeg at jeg ikke overstiger daglig inntak av kcal, og samtidig holder jeg meg noen lunde i form. Jeg har funnet meg en gårute på 1 min som funker for meg. Den er lang, men poenget er at den gir meg motivasjon. Om du har en gårute på 3kg, er det også kjempebra!
Tenk at de ekstra stegene du velger å gå i dag, har ofte innvirkning på hvor bra fødselen går
Selv har jeg store problemer med å holde meg fra å ta med meg den nydelige barnevogna som vi har skaffet oss