Hjelpes.... Nå er vekta faretruende nært 100-tallet!! Hadde ALDRI trodd jeg skulle bli så tung!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skulle gjerne kost meg med snop og lagt på meg litt mer, men jeg tar det igjen på sykehusetNå syns jeg vi skal kose oss siste tida før fødsel, altså ikke ta helt av med snop liksom, men la oss ikke gå og bekymre oss for vekta
Det går helt fint! Jeg var opp 27 kg med første, babyen var 3070gr da hun kom ut uke 39 Mye vann ja, men det er lov å legge på seg uansett og så kan en heller ta det av igjen etter fødsel enten gjennom amming, eller kanskje en må til med trening og kosthold etterhvert. Drit i vekta og kos deg den siste tiden
Samme som her det! Men er ikke så lett når man er sulten hele tiden, OG har endel søtsug i tillegg.Hadde ikke trodd jeg skulle ligge på meg så mye denne gang. Første gang 15kg nå har jeg 3,5 uke igjen og lagt på meg 18kg. Trodde det skulle bli mindre denne gang ettersom jeg har trent en del før og ett lite stykke inn i svangerskapet. Kommer til å bli sikkert 20kg her.
Eg kan jo ikke annet enn å skylde på meg selv og dårlig kosthold. Burde vært strengere siden jeg har bekkenløsning og nerver i klem.lite bevegelse. Men Det får bli ett aktivt permisjonsår
Helt sant. Vi får håpe neste parten forsvinner etter fødsel.så får vi jobbe for de siste kiloene. Sommerkroppen 2016 har jeg lagt på hyllen uansettSamme som her det! Men er ikke så lett når man er sulten hele tiden, OG har endel søtsug i tillegg.
Ja, håper å få til en aktiv vår/sommer og masse turer med baby i bæretøy eller vognHelt sant. Vi får håpe neste parten forsvinner etter fødsel.så får vi jobbe for de siste kiloene. Sommerkroppen 2016 har jeg lagt på hyllen uansett
Hehehe så sant så santJa, håper å få til en aktiv vår/sommer og masse turer med baby i bæretøy eller vogn
Sommerkroppen består av bikini med ammeåpning...begrensa hvor vakkert det er uansett.