18kg pluss:-/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det går fint! Mye vann = fort av etterpå Nærmer seg en topp nå vettu, så går det nedover etterpåHerrefred.. Da har vekta rundet 100-tallet..... Vil helst rope et høyt hyl :/ nå raser kiloene på, mye vann, men likevel..
Snart i mål og mye blir borte ved målstrekenHar lagt på meg så mye nå at dette ikke er kjekt lengre blir deprimert. Bekkenet hemmer meg fra å bevege meg 39+2 idag. Og lagt på meg 18kg
Har det tatt veldig lang tid? Leste at det ca går av mellom 7-15kg de kommende dagene etter fødsel. Men flaks blir det vel 7 hehe. Fordelen er nå at vi går mot sommer og det blir lettere å komme seg ut på trilleturSnart i mål og mye blir borte ved målstreken
Gått opp 20 med mine 2 andre og gått av meg alt igjen etterpå - dette går bra
Jeg gikk tur hver dag uansett hver fra vi kom hjem fra sykehuset, og tok 6 uker med første og 12 uker med nr 2 (litt latere da og ammet myyyye mindre)!Har det tatt veldig lang tid? Leste at det ca går av mellom 7-15kg de kommende dagene etter fødsel. Men flaks blir det vel 7 hehe. Fordelen er nå at vi går mot sommer og det blir lettere å komme seg ut på trilletur
Jeg kjenner jeg blir litt optimistisk av å lese det du skriverJeg gikk tur hver dag uansett hver fra vi kom hjem fra sykehuset, og tok 6 uker med første og 12 uker med nr 2 (litt latere da og ammet myyyye mindre)!
13 kg gikk bort før jeg kom hjem fra sykehuset
Så flink du har vært ☺ eg håper kiloene forsvinner fort her også.Jeg gikk tur hver dag uansett hver fra vi kom hjem fra sykehuset, og tok 6 uker med første og 12 uker med nr 2 (litt latere da og ammet myyyye mindre)!
13 kg gikk bort før jeg kom hjem fra sykehuset
Det tror jeg nok de gjør! Mye har med innstilling å gjøre! Og etter 6 uker kan man stort sett begynne å trene igjen og da går det radig - hvis man er innstilt på detSå flink du har vært ☺ eg håper kiloene forsvinner fort her også.
Og at bekkenløsningen slipper taket rett etter fødsel ☺ så er det som du sier, gå mye tur.og rett på treningssenter når tiden er inne for det
Ja sant det. Så lenge man kommer seg opp og ut. Med rett innstilling så løser det vel seg tilslutt ☺Det tror jeg nok de gjør! Mye har med innstilling å gjøre! Og etter 6 uker kan man stort sett begynne å trene igjen og da går det radig - hvis man er innstilt på det