18kg pluss:-/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det går fint! Mye vann = fort av etterpåHerrefred.. Da har vekta rundet 100-tallet..... Vil helst rope et høyt hyl :/ nå raser kiloene på, mye vann, men likevel..
Snart i mål og mye blir borte ved målstrekenHar lagt på meg så mye nå at dette ikke er kjekt lengreblir deprimert. Bekkenet hemmer meg fra å bevege meg
39+2 idag. Og lagt på meg 18kg
![]()
Har det tatt veldig lang tid? Leste at det ca går av mellom 7-15kg de kommende dagene etter fødsel. Men flaks blir det vel 7Snart i mål og mye blir borte ved målstreken
Gått opp 20 med mine 2 andre og gått av meg alt igjen etterpå - dette går bra![]()
Jeg gikk tur hver dag uansett hver fra vi kom hjem fra sykehuset, og tok 6 uker med første og 12 uker med nr 2 (litt latere da og ammet myyyye mindre)!Har det tatt veldig lang tid? Leste at det ca går av mellom 7-15kg de kommende dagene etter fødsel. Men flaks blir det vel 7hehe. Fordelen er nå at vi går mot sommer og det blir lettere å komme seg ut på trilletur
Jeg kjenner jeg blir litt optimistisk av å lese det du skriverJeg gikk tur hver dag uansett hver fra vi kom hjem fra sykehuset, og tok 6 uker med første og 12 uker med nr 2 (litt latere da og ammet myyyye mindre)!
13 kg gikk bort før jeg kom hjem fra sykehuset![]()
Så flink du har vært ☺ eg håper kiloene forsvinner fort her også.Jeg gikk tur hver dag uansett hver fra vi kom hjem fra sykehuset, og tok 6 uker med første og 12 uker med nr 2 (litt latere da og ammet myyyye mindre)!
13 kg gikk bort før jeg kom hjem fra sykehuset![]()
Det tror jeg nok de gjør! Mye har med innstilling å gjøre! Og etter 6 uker kan man stort sett begynne å trene igjen og da går det radig - hvis man er innstilt på detSå flink du har vært ☺ eg håper kiloene forsvinner fort her også.
Og at bekkenløsningen slipper taket rett etter fødsel ☺ så er det som du sier, gå mye tur.og rett på treningssenter når tiden er inne for det![]()
Ja sant det. Så lenge man kommer seg opp og ut. Med rett innstilling så løser det vel seg tilslutt ☺Det tror jeg nok de gjør! Mye har med innstilling å gjøre! Og etter 6 uker kan man stort sett begynne å trene igjen og da går det radig - hvis man er innstilt på det![]()