Vekt?

Jeg har verken gått opp eller ned i vekt enda, men skulle tro jeg har gått opp minst 5kg hvis man går ut i fra magen :p

Tatt av 7 kg - er 6+5 på vei. Men ikke rart... Vært gjennom brudd, flytting og nå ganske kvalm og sliten. Ja og går på min 2 pencelin kur pga uvi. . orker ikke spise... Overlever på ritz kjeks og appelsin juice...o_O. Håper jeg snart kommer meg på beina:joyful:

Tatt av 7 kg - er 6+5 på vei. Men ikke rart... Vært gjennom brudd, flytting og nå ganske kvalm og sliten. Ja og går på min 2 pencelin kur pga uvi. . orker ikke spise... Overlever på ritz kjeks og appelsin juice...o_O. Håper jeg snart kommer meg på beina:joyful:

Du har virkeli fådd jennomgå:-/
Men.. herfra kan det (stort sett) bare gå oppover <3

Har ikke vekt hjemme og har ikke fått veid meg noe annet sted heller enda. Regner med jeg har gått opp noen kg allerede. Kjennes hvertfall sånn ut. Håper treningssenterene åpner i Oslo snart så man får gått på noe gruppetimer o.l. Er så lei av å gå tur og er ikke den som er mest glad i jogging utendørs heller:p

Gått opp 3 kg. Men jeg er undervektig fra før da, så hver kg tas gledelig i mot. Gikk opp 20 kg i forrige svangerskap. :)

God klem sendes din vei :Heartred

Gikk opp 3kg før kvalmen kom, nå har jeg gått ned 4kg, så håper kvalmen og oppkastet gir seg snart!

Gått ned 2 kg grunnet kvalmen siden uke 6... Nå kjennes det ut som kvalmen er i ferd med å gå over litt og matlysten er litt bedre... Regner med å legge på meg ganske mye dette svangerskapet da det viste seg å være tvillinger :woot:

Det hørtes ganske tungt og slitsomt ut. Håper det kommer bedre tider for deg nå fremover. ❤️

Nå har jeg begynt å gå opp i vekt. Jeg hadde ikke lyst til det. Jeg kunne helst ha gått opp i vekt når babyen ble av betydelig størrelse.
Men sånn går det når man spiser mye dritt og ikke får rørt på seg

Gått opp ca 600g, og det er greit på 10+4. er ikke veldig bekymret, håper på max å legge på meg mellom 8-10. vært ca.sånn det to andre svangerskapene, og denne gangen er jeg mye mere bevist siden jeg har noen ekstrakilo å dra på fra før. Er heldig fordi alt av usunt jeg ville ha før føles uspiselig nå :)

10+5 og opp 1 kg. Men har 2 svangerskap bak meg og kg går av når jeg starter å amme så er ikke bekymret. Men samtidig kjenner jeg jo at jeg ikke ønsker å føle meg som en hval til sommeren:p Har vel noe med selvfølelsen å gjøre. Legger veldig mye på meg når jeg er gravid og får mye cellulitter.

Tror jeg nå har tatt igjen de kiloene jeg gikk ned i starten :P
Mest sannsynlig fordi jeg er basically sengeliggende....

Back
Topp