Tredjespire
Blir kjent med forumet
Jeg har verken gått opp eller ned i vekt enda, men skulle tro jeg har gått opp minst 5kg hvis man går ut i fra magen 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Tatt av 7 kg - er 6+5 på vei. Men ikke rart... Vært gjennom brudd, flytting og nå ganske kvalm og sliten. Ja og går på min 2 pencelin kur pga uvi. . orker ikke spise... Overlever på ritz kjeks og appelsin juice.... Håper jeg snart kommer meg på beina
![]()
oj! Tøffe tak! Gode tanker sendes! <3Tatt av 7 kg - er 6+5 på vei. Men ikke rart... Vært gjennom brudd, flytting og nå ganske kvalm og sliten. Ja og går på min 2 pencelin kur pga uvi. . orker ikke spise... Overlever på ritz kjeks og appelsin juice.... Håper jeg snart kommer meg på beina
![]()
Tatt av 7 kg - er 6+5 på vei. Men ikke rart... Vært gjennom brudd, flytting og nå ganske kvalm og sliten. Ja og går på min 2 pencelin kur pga uvi. . orker ikke spise... Overlever på ritz kjeks og appelsin juice.... Håper jeg snart kommer meg på beina
![]()

TakkDu har virkeli fådd jennomgå:-/
Men.. herfra kan det (stort sett) bare gå oppover <3

![]()