Vekt/vektoppgang

Nå har jeg gått opp 8 kg, og er straks 25 uker. Føler det er såå mye. Men samtidig føler jeg ikke det viser noen plass. Litt mer valker på sidene, og litt ekstra på låra kanskje, men ellers føler jeg bare det er magen som er stor..venner sier at det ikke viser at jeg har lagt på meg andre plasser enn på magen heller..
skal spørre jordmor om det i morgen. Sist gang veide hun meg ikke en gang. Jeg er så usikker på om det er mye og om jeg burde vere bekymra liksom.
 
Snart 24 uker og gått opp 7 kg. Gikk opp 20 kg sist, håper jeg slipper det nå. Samtidig var mange av de kg mye vann. Var tilbake i pre-gravid vekt etter 3 uker
 
Gått opp 1,5 kg på 10 dager nå[emoji85] [emoji33][emoji33][emoji33][emoji33][emoji33][emoji33][emoji33][emoji33][emoji33][emoji33]
 
Har og gått opp en del i desember, ikke mer enn "planlagt", men merker at det begynner å komme vann i beina.. og svigermor kommenterte i julen at det vises i ansiktet mitt :( jeg som hadde klart å lure meg selv til å tro at det kun var magen som vokste :p Er 8 kg opp fra startvekt nå, og 26+0 uker..
 
27 uker gått opp 4kg [emoji4]
 
Gikk ned 7 kg i første trimester pga kvalme. Har lagt på meg nesten en kg igjen av det. Har nok å ta av, så ingen fare uansett[emoji38] er 26+1
 
Er normalvektig og gått opp 8kg. Er 28+2:) har tre måneder igjen og knøttet skal jo legge mer på seg, regner derfor å ha gått opp 15 til slutt. Håper bare de kommer av[emoji85]
 
Er i uke 30 og 4kg opp [emoji4] men har masse fra før på kroppen, derfor går jeg ikke opp så mye for jeg går automatisk litt ned i vekt. Gjorde dette sist gang å, da gikk jeg opp bare 7kg
 
29+1 og opp 16 kilo. 15 av dem kom de første 23 ukene, så glad for at det har flatet litt ut :).

Håper å ikke gå opp så mye mer totalt (ikke av estetiske grunner, men av det rent helsemessige for både meg og baby).
 
er i uke 27 og har gått opp 17 kg :nailbiting:
 
Back
Topp