Er 30+2, og ligger på 60,5kg. Så ikke noe forandring fra uke 27.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet du; akkurat i disse månedene som gravid, så gidder jeg ikke la vekt bli en bekymring. Så lenge jeg er forholdsvis sunn (i det daglige i hvert fall) og rører meg hver dag; så får det bli som det blir. Jeg la på meg 17 kg i begge mine forrige svangerskap, og guttene mine var helt gjennomsnittlige (3600 og 3700g).
Bekymring for vekt og kropp er nok til stede de resterende ukene og månedene av livet. [emoji6]
30+4 vekta har holdt seg lik i tre uker. Opp 13 kg, så plutselig opp 2 kg på to dager. Håper det går vekk, at det er mye vann i kroppen i dag. Klarer desverre ikke å la være å bekymre meg for vekta.
Det er helt naturlig at det går litt opp og ned. Kjenner meg igjen i at det ikke er akkurat gøy, men trøster meg med at det er for en kort periode. Jeg er mest bekymret for å få en diger baby, eller en mer komplisert fødsel, men på ultralydundersøkelsene har babyen vært akkurat på gjennomsnittet. Så man må jo bare satse på det beste!
Jeg bekymrer meg også mest for å få en diger gutt som faktisk skal ut uansett str Liker ikke å legge på meg så mye, men hvem gjør det. Prøver å ikke bry meg så veldig, det viktigste er at lillegull har det bra.