Vekt/vektoppgang

16+1 og gått opp 1 kg siden startvekt. La på meg veldig sist, med ekstrem mye vann i kroppen. Håper jeg slipper det denne gangen. Ammet ikke og startet denne svangerskapet 10kg tyngre enn siste [emoji28][emoji854]
 
17+0 i dag å vekta fortsetter å gå oppover den :p 7 kg opp, har heldigvis roet seg å har bare lagt på meg en kg ca de siste tre ukene.
 
Jeg er 18+1 å gått opp 5 kg.... [emoji44] de andre gangene har jeg gått opp mellom 13-16 kg [emoji4]
 
Er 18+0 og har gått opp 1kg [emoji4] sist la jeg på meg 8kg.
 
I dag har jeg gått ned 0,4kg, er det vanlig å gå litt opp og ned? Det er jo lite å gå ned, men de siste fire dagene la jeg på meg 0,1kg/dag.
Er 17+2 og gått opp 1,2kg fra startvekt.
 
I dag har jeg gått ned 0,4kg, er det vanlig å gå litt opp og ned? Det er jo lite å gå ned, men de siste fire dagene la jeg på meg 0,1kg/dag.
Er 17+2 og gått opp 1,2kg fra startvekt.
Kan fort variere i vekt litt mtp hvor mye væske man har i kroppen, om man er forstoppet osv [emoji4] er nok ikke noe å tenke videre over [emoji6]
 
Oki takk for svar:) hadde sett for meg at vekta kun kom til å gå oppover.
Samme her, men har hittil gått ned nesten 5 kg [emoji85] har begynt å legge på meg nå da, endelig! Rart å tenke sånn plutselig, alltid vært glad for å gå ned i vekt, så mye å omstille psykisk [emoji28]
 
Samme her, men har hittil gått ned nesten 5 kg [emoji85] har begynt å legge på meg nå da, endelig! Rart å tenke sånn plutselig, alltid vært glad for å gå ned i vekt, så mye å omstille psykisk [emoji28]

Ja er veldig rart å omstille seg til å tenke at det er bra å gå opp nå[emoji849]
 
20+2 og har gått opp 4,5 kg. te nå. Føle sjøl at d e litt masse. Får hørra med jordmor på fredag.
 
20+2 og har gått opp 4,5 kg. te nå. Føle sjøl at d e litt masse. Får hørra med jordmor på fredag.

Tror ikke det er så mye. Jeg hadde lagt på meg 6 kilo da jeg var 12 uker. Det var visst i overkant, men innenfor normalen. Jeg hadde ikke så mye å ta av tidligere, men hadde ikke trodd det skulle gå så fort. Har ikke veid meg siden, men tror ikke akkurat at jeg har krympet ;).
 
20 + 5 og 9 kg opp. Gravid med tvillinger.
Men gikk opp over 20kg sist, så tipper eg går enda mer opp no når det er 2 i magen.
 
20+2 og har gått opp 4,5 kg. te nå. Føle sjøl at d e litt masse. Får hørra med jordmor på fredag.
Syns absolutt ikke det høres mye ut. Det anbefalte er vel 10-15 kg iløpet av hele svangerskapet.

Har selv gått opp 7 kg til nå, 21+2, som er det samme som de første 12 ukene med første. Da endte jeg opp på +18 kg, og det var perfekt for meg.
 
Back
Topp