Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg veier meg aldri til vanlig, så jeg vet ikke startvekten. Vet bare at jeg har gått opp tre kg fra uke 7 til nå, uke 14. Jaja. Sånn går det når man spiser ofte for å holde kvalmen i sjakk, og er lenket til sofaen.. Hjelper ikke at jeg kaster opp hver dag heller, for det skjer sjelden rett etter jeg har spist. Gidder ikke stresse med det da- vet det stabiliserer seg når jeg får begynt å trene igjen. Er normalvektig btw.
Helt enig. Amming tar så vanvittig mye energi. Jeg spiste masse, men raste ned i vekt og ble altfor tynn.Moren min hadde svangerskapsdiabetes og la på seg mye både da hun gikk gravid med meg og med søsteren min, men kiloene forsvant veldig fort igjen pga ammingen. Så jeg vil helst gå opp mer enn nødvendig.. ikke fint med de bildene i albumet vårt der mor ser ut som hun kommer rett fra en konsentrasjonsleir
Helt enig. Amming tar så vanvittig mye energi. Jeg spiste masse, men raste ned i vekt og ble altfor tynn.
Jeg la på meg i hvertfall 18 kg sist (veide meg ikke siste tida).. Et par dager etter fødsel var vekta 6 kg lavere. Resten av kiloene satt som spikra på kroppen! Fullammet i 5-6mnd tror jeg, og ammet til han var 14mnd, uten at det hjalp i det hele tatt.. Så er absolutt ikke alle som går raskt ned selv om de ammer
Har sikkert mye med gener å gjøre da[emoji851]