Veide meg i dag .... +13kg og jeg er 34 uker..
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gått opp 20 kg - er i uke 31+5
Samma her, veide ca. 50 kg før jeg var gravid - så kjenner det er ekstremt tung nå med 20 kg opp og bekkenløsning - og har forsatt 8 uker til før termin, så regner nesten med at total vekten vil komme på 25 kg frem til termin Har gått opp jevnt hele svangeskapetNøyaktig det samme her! 31+5 og 20 kg. Er helt sjokka, men var tynn fra før, så det er vel ikke krise. Men det er veldig, veldig uvant å være så tung, og jeg gleder meg til å få kroppen min tilbake
Jeg har også karpaltunellsyndrom - er vektøkningen under svangerskapet en av årsakene at man får den type syndromet?Isj, første veiing etter påske: 107 kg og 19 kg opp :-o shit! Er mye vann da, har begynt å få sånn karpaltunellsyndrom i hendene til og med. Men 19 kg...får litt å jobbe med i sommer og høst da! Og det er fortsatt 6 uker igjen! Ih!
Jeg har også karpaltunellsyndrom - er vektøkningen under svangerskapet en av årsakene at man får den type syndromet?
Jeg syns ikke jeg har mye vann i kroppen - vet ikke hvordan man merker det eller sjekker det. Men jeg er verken Hoven el noe...Vel, sånn som jeg har forstått det så kan store mengder vann i kroppen under svangerskapet forårsake det midlertidig. Og man legger jo på seg av vann... Nå skal det sies at jeg er litt selvdiagnostisert altså: jeg la sammen masse masse vann i kroppen +vonde, svake og pitrende hender og konkluderte = karpaltunnellsyndrom...