Vekt! Hvor mye har du gått opp i vekt?

Veide meg i dag .... +13kg og jeg er 34 uker..

Sent from my iPhone using BV Forum

Gått opp 20 kg - er i uke 31+5

Gått opp 20 kg - er i uke 31+5

Nøyaktig det samme her! 31+5 og 20 kg. Er helt sjokka, men var tynn fra før, så det er vel ikke krise. Men det er veldig, veldig uvant å være så tung, og jeg gleder meg til å få kroppen min tilbake:)

Nøyaktig det samme her! 31+5 og 20 kg. Er helt sjokka, men var tynn fra før, så det er vel ikke krise. Men det er veldig, veldig uvant å være så tung, og jeg gleder meg til å få kroppen min tilbake:)

Samma her, veide ca. 50 kg før jeg var gravid - så kjenner det er ekstremt tung nå med 20 kg opp og bekkenløsning - og har forsatt 8 uker til før termin, så regner nesten med at total vekten vil komme på 25 kg frem til termin :P Har gått opp jevnt hele svangeskapet :P

Uke 32+6 idag å +13 kg här.
Förra gången gick jag upp totalt 14 kg, så det ser ut som att det blir lite mer den här gången...:-)

34 uker og gått opp ca 7 kg men nå kommer de fort merker jeg ;-)

Veide meg hos jordmor i dag, og fikk litt sjokk. Nå er det opp 16 kg, er 34 uker. Var et godt hopp siden forrige kontroll gitt.

Isj, første veiing etter påske: 107 kg og 19 kg opp :-o shit! Er mye vann da, har begynt å få sånn karpaltunellsyndrom i hendene til og med. Men 19 kg...får litt å jobbe med i sommer og høst da! Og det er fortsatt 6 uker igjen! Ih!

Uke 33 og 12 kg

Isj, første veiing etter påske: 107 kg og 19 kg opp :-o shit! Er mye vann da, har begynt å få sånn karpaltunellsyndrom i hendene til og med. Men 19 kg...får litt å jobbe med i sommer og høst da! Og det er fortsatt 6 uker igjen! Ih!

Jeg har også karpaltunellsyndrom - er vektøkningen under svangerskapet en av årsakene at man får den type syndromet?

Jeg har også karpaltunellsyndrom - er vektøkningen under svangerskapet en av årsakene at man får den type syndromet?

Vel, sånn som jeg har forstått det så kan store mengder vann i kroppen under svangerskapet forårsake det midlertidig. Og man legger jo på seg av vann... Nå skal det sies at jeg er litt selvdiagnostisert altså: jeg la sammen masse masse vann i kroppen +vonde, svake og pitrende hender og konkluderte = karpaltunnellsyndrom...

Vel, sånn som jeg har forstått det så kan store mengder vann i kroppen under svangerskapet forårsake det midlertidig. Og man legger jo på seg av vann... Nå skal det sies at jeg er litt selvdiagnostisert altså: jeg la sammen masse masse vann i kroppen +vonde, svake og pitrende hender og konkluderte = karpaltunnellsyndrom...

Jeg syns ikke jeg har mye vann i kroppen - vet ikke hvordan man merker det eller sjekker det. Men jeg er verken Hoven el noe...

Nevnte sist til jordmor at jeg fikk vondt i håndleddet. jeg har hatt det siden 2 trimestre, men har tenkt at det kanskje skyldes at jeg frisør, og har derfor slitasje der som forsterkes under svangerskapet.

Er vel mer redd for at man må operere det. Så satser på at smertene blir borte etter fødselen.

33+1 og gått opp 14kg. Bare å ta løpeskoa fatt om noen måneder ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

33+4, opp ca 11 kg og SKAL holde meg under 16 kg + :p
Ikke så lenge igjen da :)

Back
Topp