34 uker og 13 kg! Tar det med overaskende, knusende ro! Går nok av igjen når tiden er inne Viktigste er at babyen har det bra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun mener det sikkert bare godt Men har fatt noen "upassende" kommentarer jeg og. Jeg har gatt opp et kilo mer enn deg og er 22 uker. (Septemberbarn)Mange tror de kan si hva de vil til gravide det "teller" liksom ikke når noen er gravid.. Har ei på jobb som stadig sier "syns du blir større hver gang jeg ser deg" og kaller meg trulte osv.. Tror ikke det er vondt ment, men er litt irriterende at folk tror det er greit å kommentere andres kropp. Man gjør jo ikke det til andre som ikke er gravide. Menmen, stolt av magen min jeg så gidder ikke bry meg har bare gått opp 7 kilo og er 29 uker så synes ikke det er så voldsomt.
Sent from my iPad using BV Forum
Det skal jo egentlig veies på hver kontroll, pga økt vekt kan påvise begynnende svangerskapsforgiftning, svangerskapsdiabetes og om man samler ekstreme mengder vann i kroppen. Men kan jo hende at du har en erfaren jordmor som kontrollerer ved behov?Er 39+5 i dag og har ikke veid meg siden 36 uker. Bare min jordmor som ikke veier regelmessig? Har ikke vekt hjemme så aner ikke hva mer jeg har gått opp utover de 9 kiloene 36+2 eller no'...
Er 39+5 i dag og har ikke veid meg siden 36 uker. Bare min jordmor som ikke veier regelmessig? Har ikke vekt hjemme så aner ikke hva mer jeg har gått opp utover de 9 kiloene 36+2 eller no'...
Jeg har ikke vekt hjemme, så må gjøre det hos JM med klær og mat og altJeg veier meg aldri hos jordmor Jeg veier meg hjemme, for min egen del. Hun ser det an, det er bare 3 ganger hun har registert vekt, og det er den vekten jeg har målt hjemme Hun mener jeg har fin vektoppgang, derfor sjekker hun ikke oftere (med mindre store forandringer med tanke på ødem) Hun skrev på oftere da jeg var førstegangsfødende