37+3 og opp 5 kg til nå.
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
var ikke det veldig lite?? 2 kg på 39 uker??39+3 og +2kg ca til nu. Gik ned de første 3 mnd og så opp ca en kg per mnd etter det.
Samme som meg37+3 og opp 5 kg til nå.
var ikke det veldig lite?? 2 kg på 39 uker??
Det var ikke stykt men vist du tok det sån!! Det bare hørtes veldig lite ut!Ikke når man går ned 6 kg de første tre mnd, så går opp igjen på slutten. Er vist ikke unormalt har jeg skjønt.
er det om å gjøre å gå opp minst eller???
unnskyld meg altså, men når man er 36 uker og litt til på vei, også skryter man av at man bare har lagt på seg fem kilo?? så det er greit å sulte barnet inne der, bare for at du skal være tynn??
når man er så langt på vei veier babyen snart tre kilo, fostervannet en til to kilo, pluss vannet og økt blodmengde du har i kroppen...... så hvor mye er det du egentlig har lagt på deg da, hvis du trekker dette ifra??
ærlig talt damer, nyt graviditeten, spis godt men sunt...... så kan dere heller vise hvor flinke dere er til å sulte dere når ammeperioden er over, og det bare går ut over dere selv........[/quote
Må si meg enig med deg!!!
er det om å gjøre å gå opp minst eller???
unnskyld meg altså, men når man er 36 uker og litt til på vei, også skryter man av at man bare har lagt på seg fem kilo?? så det er greit å sulte barnet inne der, bare for at du skal være tynn??
når man er så langt på vei veier babyen snart tre kilo, fostervannet en til to kilo, pluss vannet og økt blodmengde du har i kroppen...... så hvor mye er det du egentlig har lagt på deg da, hvis du trekker dette ifra??
ærlig talt damer, nyt graviditeten, spis godt men sunt...... så kan dere heller vise hvor flinke dere er til å sulte dere når ammeperioden er over, og det bare går ut over dere selv........[/Is work busy nowadays? quote]