Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
28 uker og har gått opp ca 3,5 kg fra startvekten og spiser akkurat det jeg vil ha, som for tiden er mye boller, sjokolade kjeks og chips. Så rekner med at kg kommer snikende
Jeg er 24+5 i dag og har vel gått opp 7-8 kg. Det meste har kommet nå siste ukene faktisk.. føler ikke at jeg egentlig er noe større andre steder enn på magen..
Da er vi nesten likt. Jeg fikk påpakning fra legen i dag fordi jeg har gått opp så mye har din lege sagt noe spes?
Jeg føler liksom at jeg er nogenlunde flink og sunn, så skjønner liksom ikke helt hvorfor jeg går opp så mye, og hvor alt legger seg...
Uke 26+6 i dag og har gått opp 5kg. Er ganske overvektig ja, så burde ikke gå opp så mye, men med tvillinger er det vel ikke så mye med 5kg til nå..?
Men de små har det godt og er så store som de skal, så det er godt
Er nå inne i en dårlig periode der jeg bare har lyst på hurtigmat og skikkelig dårlig mat... :/
24+4 og opp ca 7 kg. Føler meg enorm, særlig når folk påpeker det til stadighet.. "Hvor stor skal du bli" etc.. I flg tabeller på nett om gjennomsnittlig oppgang er jeg jo på gjennomsnitt, og på symfysemålet ligger jeg også under streken, så trøster meg med at det sikkert er normalt, blir bare så frustrert på alle som synes det er greit å kommentere kroppen min....... Er det bare jeg som er hårsår, eller er det flere som har det slik?